های لوکس تویوتا اتوماتیکHILUX

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. مجله تعمیرگاه
  4. chevron_right
  5. های لوکس تویوتا اتوماتیکHILUX

تعمیرات های لوکس تویوتا اتوماتیکHILUX

تعمیرگاه تویوتا در شرق تهران

تویوتا نامی پر آوازه و پر افتخار برای جهانیان بوده و از نظر استفاده از فناوری‌‌های مربوط به راحتی رانندگی و ایمنی، از خودروهای خانوادگی گرفته تا خودروهای زرهی، حرفی برای گفتن داشته است. مدل بسیاری از این برند در کشورمان در حال استفاده بوده و مطمئناً بعد از مدتی استفاده، نیاز به سرویسهای دوره ای و تعمیرات تخصصی دارند. تعمیرات تخصصی تویوتا ، از توان تعمیرکاران سهل انگار خارج بوده و نیاز به تعمیرکاران با تجربه و آموزش دیده با ابزارهای مدرن دارد. یکی از تمرکزهای اصلی تعمیرگاه تهران مدرن تعمیرات برند Toyota بوده و در پی چندین سال تجربه، مشتریان زیادی را راضی نگه داشته است. خدمات تعمیر این برند به شرح زیر است:

تعمیر موتور تویوتا
تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا
تعمیر جلوبندی تویوتا
تعمیرات برق تخصصی تویوتا
نصب آپشن های تویوتا
سرویس های دوره ای تویوتا
تعمیر تویوتا هیبرید
لوازم استوک تویوتا

این تعمیرگاه با کادری آموزش دیده و البته با تجربه، در زمینه تعمیرات انواع مدل‌‌های مختلف خودروی تویوتا فعالیت دارد. این تعمیرگاه را ‌می‌توان بهترین تعمیرگاه تهران مدرن در شرق تهران نام گذاشت، چرا که مشتریان آن، پس کسب رضایت، دوباره به آنجا برگشته و اعمال تعمیر و سرویس خودروی خود را به این تعمیرگاه ‌می‌سپارند. تویولند در زمینه سرویس و تعمیر خودروهای برند تویوتا، چه از نوع خیابانی و چه از نوع آفرود تجربه بسیار داشته و حتی ‌می‌تواند تامین کننده قطعات یدکی و آپشن‌‌های لوکس و زیبایی آن نیز باشد. تعمیرات مدل‌‌هایی که در ایران موجود هستند، همچون:

کمری (Camry)
کریسیدا (Cressida)
لندکروزر (Land Cruiser)
اف جی کروزر (FJ Cruiser)
هایلوکس (Hilux)
راو (Rav)
پریوس (Prius)
کرولا (Corolla)

و سایر مدل‌‌ها در تهران مدرن به بهترین نحو انجام ‌می‌گیرد.

با این مقدمه کوتاه ‌می‌توان نتیجه گرفت که محصولات ساخت این شرکت بدون شک از کیفیت بالایی برخوردار بوده و منطبق با به روز ترین استانداردهای جهانی هستند. کمپانی تویوتا مالک برندهای لکسوس، دایهاتسون، سایون، هینوموتورز و دینا نیز هست.

خدمات تخصصی تعمیر انواع مدل تویوتا در مجموعه تعمیرگاهی تهران مدرن توسط کادر حرفه ای و آموزش دیده انجام ‌می‌گیرد. خدماتی همچون: تعویض روغن و فیلتر ، بررسی سیستم ترمز و تعمیر آن، تعویض باتری ، بررسی تخصصی سیستم چهار چرخ (4WD) ، عیب یابی و تعویض تایر، عیب یابی و تعمیر موتور تویوتا ، عیب یابی تخصصی گیربکس عادی یا اتوماتیک و تعمیر آن به صورت استاندارد ، سیستم تهویه تویوتا ، بررسی سیستم کامپیوتری و چراغ‌‌های داشبورد و رفع ایراد ، سرویس‌‌های دوره ای تویوتا و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست