حمل خودرو با جرثقیل – تهران مدرن

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. حمل خودرو با جرثقیل
  4. chevron_right
  5. حمل خودرو با جرثقیل – تهران مدرن

حمل خودرو با جرثقیل از خدمات تهران مدرن است. حمل خودرو با جرثقیل توسط انواع جرثقیل های کفی و دکل دار, جرثقیل حمل خودرو, .. می باشد.

تهران مدرن با هدف ارائه خدمت رسانی و جلب رضایت مشتری از سال 1382 خدمات حمل خودرو با جرثقیل را برای انواع خودروهای سواری و بدون آسیب رساندن به خودروی سواری انجام میدهد.

تهران مدرن با قیمت مناسب جرثقیل حمل خودرو را به محل شما میفرستد. بیش از 30 جرثقیل حمل خودرو در سراسر تهران توسط افراد مجرب آماده ارائه خدمات حمل خودرو با جرثقیل می باشند.

برای دریافت قیمت جرثقیل حمل خودرو با ما تماس بگیرید.

انواع جرثقیل حمل خودرو

جرثقیل های حمل خودرو دارای انواع مختلفی است که با توجه به شرایط خودروی خود میتوانید درخواست کنید. ما ابتدا با ارائه توضیحات توسط شما مطابق با نیاز و شرایط جرثقیل مناسب حمل خودرو را در محل ارسال میکنیم. فقط کافیست با شماره جرثقیل حمل خودرو (تهران مدرن ) تماس حاصل فرمایید.

جرثقیل کفی دکل دار

تهران مدرن در شرق تهران صاحب انواع جرثقیل کفی دکل دار در سراسر تهران می باشد. جرثقیل های دکل دار تهران مدرن با استفاده از تسمه خودرو را بلند میکنند. استفاده از تسمه باعث میشود که خودروی شما در حمل و نقل بر روی جرثقیل آسیب نبیند.

ما همچنین برای خودروهای مدل بالا و حساس استفاده از جرثقیل مکانیزه را توصیه میکنیم.

جرثقیل نیسان زنجیری

جرثقیل نیسان زنجیری برای حمل خودروهای تصادفی مناسب میباشد. این روش از قدیمیترین روش های حمل خودرو است که امروزه کمتر استفاده میشود. تهران مدرن خدمات حمل خودرو را با استفاده از مدرنترین جرثقیل های حمل خودرو با امکانات مجهز ارائه میدهد. حمل خودرو با جرثقیل توسط این مجموعه بدون آسیب رساندن به بدنه خودرو ارائه میگردد.

کفی خودروبر

حمل خودرو با جرثقیل کفی خودروبر یک روش مورد استفاده است که به شرکت‌ها و افراد امکان می‌دهد خودروهای خود را به راحتی و بدون نیاز به راننده به مقصد مورد نظر حمل کنند. در این روش، خودروها بر روی یک کفی خاص که به عنوان پلتفرم عمل می‌کند، قرار می‌گیرند و با استفاده از ویلچرها و مکانیزم‌های خاص، به صورت برقی یا مکانیکی به مقصد حمل می‌شوند.

این روش علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه حمل و نقل، به حفاظت از خودروها نیز کمک می‌کند، زیرا در طی حمل و نقل، خودروها با لرزش‌ها و ضربه‌های احتمالی در جاده مواجه نمی‌شوند.

همچنین، این روش به شرکت‌های حمل و نقل و افرادی که می‌خواهند خودروهای خود را به مناطق دوردست یا خارج از شهر حمل کنند، امکان می‌دهد تا بدون نگرانی از خطرات حمل و نقل و ابتلا به آسیب‌های خودرو، خودروهای خود را به مقصد مورد نظر برسانند.

در چه مواردی خودرو به حمل به تعمیرگاه نیاز دارد

اکثر افراد فکر میکنند فقط در مواقعی که خودرو روشن نمیشود به حمل با جرثقیل نیاز دارد. برخی علائم در صورت رفع نشدن باعث روشن نشدن خودرو میشود. شما عزیزان هر زمان از شبانه روز جهت دریافت مشاوره رایگان میتوانید با تهران مدرن تماس حاصل نمایید.

قیمت جرثقیل یدک کش

شما میتوانید از هزینه حمل خودرو از طریق تماس با تهران مدرن مطلع شوید.

جرثقیل های خودرو بر و یدک کش انواع گوناگونی دارند. بسته به نوع خرابی خودروی شما جرثقیل متفاوتی به محل ارسال میشود که دارای هزینه های متفاوتی است. در محاسبه قیمت حمل خودرو با جرثقیل موارد زیر موثر می باشد:

نوع خودرو
وزن خودرو
نوع جرثقیل
مسافت
زمان

خدمات حمل خودرو با جرثقیل

حمل خودرو با جرثقیل مناسب خودروی شما و با توجه به نوع صدمه وارده به ماشین
ارسال فوری جرثقیل به محل
آماده پاسخ گویی 24 ساعته در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی
حمل خودرو با جرثقیل به پارکینگ
حفظ سلامت خودرو در هنگام حمل
قیمت مناسب حمل خودرو با جرثقیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست