ساکشن روغن با دستگاه

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. ساکشن روغن با دستگاه
  4. chevron_right
  5. ساکشن روغن با دستگاه

کاربرد دستگاه ساکشن روغن تعمیرگاهی

قابل توجه کلیه خودرو داران افراد فنی و غیر فنی

یقینا هر خودرویی نیاز به سرویس و تعویض روغن دارد. درواقع سخت ترین قسمت انجام سرویس موتور تخلیه روغن سوخته کارتل موتور در گالن درب دار و تعویض فیلتر روغن می باشد که با مشاهده این سایت و آشنا شدن با عملکرد راحت دستگاه تیسر متوجه می شوید که هم تعویض روغن و هم تعویض فیلتر روغن چقدر راحت-سریع-آسان-بدون نیاز به تخصص و در کمترین زمان،در پاکیزگی مطلق توسط هر شخص خودرودار میسر می باشد.

اکثر مردم سرویس موتور خودرو را کاری سخت همراه با کثیف شدن دست،داشتن تخصص و مهارت و وجود یک سری امکانات مانند آچارو چاله سرویس قابل اجرا و میسر می دانند.در صورتی که با وجود دستگاه تیسر غیر از این می باشد.

این دستگاه علاوه بر اینکه در وقت و هزینه هایتان صرفه جویی می کند.حتی هزینه خرید دستگاه نیز به مرور زمان برایتان جبران می شود.

با ساکشن روغن سیار وقتی قرار باشد :

دستهایتان کثیف نشود
دست به آچار نشوید
چاله سرویس نیاز نباشد
زیر خودرو رفتن برای باز و بست پیچ کارتل نیاز نباشد.
جک زدن نخواهد
وقتی لازم نباشد برای تخلیه و جمع آوری روغن سوخته موتورظرفی زیر موتور قرار داد
وقتی می توانید در هر جا و هر زمان و هر مکان از شبانه روز که اراده کنید با دستگاه ساکشن روغن سیار در کمترین زمان بدون نیاز به تخصص روغن موتور خودرو را از همان سوراخ تخلیه کارتل(پیچ کارتل)ولی بدون باز و بست پیچ کارتل (جلوگیری از هرز شدن پیچ کارتل به مرور زمان)همراه با رسوبات،براده ها و پلیسه ها روغن را تخلیه و عوض کنید..

کارآیی دستگاه ساکشن روغن تعمیرگاهی :

تعویض روغن موتور خودرو
قابلیت مکش سوخت از باک(بنزین و گازوییل)
شستشویی قطعات داخل موتور-کف کارتل-توری اویل پمپ(قلب موتور) برای جلوگیری از سوختن موتور به راحتی و با کمترین هزینه بدون نیاز به تخصص و بدون نیاز به باز و بست قطعات موتور که در ادامه این سایت روش شست و شو توضیح داده خواهد شد.

مزایای ساکشن روغن سیار یا تعمیرگاهی:

ابزاری است برای راحتی و آسان شدن کار، تسریع در انجام کار، کیفیت و پاکیزگی در سرویس موتور، صرفه جویی در وقت و هزینه، کوچک، سبک، سیار. کارکرد هم با باطری خودرو و هم با استفاده از ترانس با برق شهر، ارزان و مقرون به صرفه. کیفیت بالا،عمر طولانی مدت دستگاه،نداشتن و یا ناچیز بودن هزینه تغییرات. قابل استفاده هم به صورت مصرف شخصی و هم در کلیه تعمیرگاه ها و تعویض روغنی ها. تخلیه کامل روغن کارتل موتور همراه با رسوبات و براده ها،3 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش

راجع به تعویض فیلتر روغن:

معمولا تعویض فیلتر روغن در هر یکی در میان سرویس موتور مورد نیاز است فقط کافیه دستتان به فیلتر روغن موتور برسد با نیروی دست هم می توانید فیلتر روغن را باز و بست و تعویض نمایید.به مانند تعویض یک لامپ سوخته. با آزمایشات مکرر حتی در سرعت بالای خودرو و به نقل و با تایید مهندسان-تعمیرکاران ماهر و با تجربه-حتی رانندگان خودروی عمومی باز و بست و تعویض فیلتر روغن با نیروی دست کفایت می کند بنا به سه دلیل علمی و فنی:

1-پیچ نری که در بدنه موتورها برای بسته شدن فیلتر روغن تعبیه شده است به طول 4 تا 6 سانتی متریا حتی بیشتر رزوه (دنده خور) دارد که بعد از پیچاندن و بستن فیلتر روغن توسط نیروی دست4 تا 6 سانتی متر این پیچ نری داخل فیلتر روغن مادگی فرو رفته و محکم می شود.

2-در کلیه فیلتر روغن ها واشر لاستیکی وجود دارد که این لاستیک برای آب بندی بهتر فیلتر روغن با بدنه موتور تعبیه شده است.در ضمن وقتی این لاستیک با روغن تماس پیدا می کند متورم شده و عمل آب بندی را به نحو احسن انجام می دهد.

3-وجود سوپاپ فشار شکن در کلیه فیلتر روغن ها

به هر حال برای هر کار فنی ابزاری ساخته شده است در صورت نیاز انواع آچار فیلتر باز کن در کلیه ابزار فروشی ها با قیمت ارزان در انواع مختلف برای دسترسی راحت تر به فیلتر روغن و آسانتر شدن کار ویا لیز نخوردن دست موجود می باشد (آن هم می توان از دستکش استفاده نمود.)

روش استفاده از دستگاه ساکشن روغن سیار

روش اول

که روش اصلی می باشد روش تخلیه از طریق پیچ کارتر موتور است به این صورت که یک پیچ طراحی شده استاندارد از طرف شرکت که یک شیلنگ ضدحرارت و ضد برش به آن متصل است به جای پیچ کارتر اصلی موتور خودرو نصب میشود و این شیلنگ برای همیشه در خودرو نصب و بدون کوچکترین مشکلی به حالت انتظار در خودرو باقی میماند و به هنگام تخلیه و تعویض روغن یک سر دستگاه به صورت کوپلینگی به این شیلنگ متصل و سر دیگر دستگاه به مخزن تخلیه (گالن با هر ظرف دیگر) وصل میشود و با فشار دادن کلید دستگاه ظرف 40 ثانیه تمامی روغن سوخته موتور خودروشما به همراه رسوبات و براده ها تخلیه میگردد. فقط دقت داشته باشید که پیچ کارتر طراحی شده هر خودرو با خودرو دیگر متفاوت است به دلیل این که سایز و نوع پیچ کارتر تولیدی هر کمپانی خودروسازی با کمپانی دیگرمتفاوت است. شما با اعلام نوع خودرو به شرکت پیچ کارتر مخصوص به خودرو خود را دریافت خواهید کرد.

روش دوم با ساکشن روغن سیار

روش تخلیه از طریق گیج موتور که به روش سوندی معروف است

به این صورت که دیگر نیازی به تغییر پیچ کارتر اصلی خودرو نیست و برای تخلیه و تعویض روغن یک سر دستگاه که یک شیلنگ نازک (سوندی) به آن متصل است را داخل گیج موتور و سر دیگر دستگاه که شیلنگ تخلیه به آن متصل است را داخل مخزن تخلیه (گالن و یا هر ظرف دیگر) قرار می دهیم و با فشار دادن کلید دستگاه روغن سوخته داخل موتور تخلیه میگردد.

فرق این 2 روش این میباشد که در روش اول روغن سوخته به همراه براده و رسوبات کف موتور به طور کامل تخلیه میشود که برای عمر و سلامت موتور و اویل پمپ خودرو که حکم قلب موتور را دارد بسیار مفید است ولی در روش دوم فقط روغن سوخته تخلیه میشود و رسوبات و براده ها در کف موتور باقی میمانند.

این دستگاه به روی تمامی خودروهای سبک – سنگین – نیمه سنگین – صنعتی – کشاورزی قابل نصب و استفاده می باشد و مزیت مهم دیگر این دستگاه این است که با این دستگاه شما میتوانید از هر مخزنی گازوییل و بنزین نیز تخلیه کنید.

نکته بسیار مهم : به هیچ عنوان با این دستگاه ساکشن روغن سیار آب تخلیه نکنید زیرا باعث خراب شدن دستگاه و از کار افتادن آن میشود و شامل گارانتی نمی گردد.

در ضمن کلیه دستگاهها بصورت کوپلینگی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست