جلوبندی لاماری -تهران مدرن

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. جلوبندی
  4. chevron_right
  5. جلوبندی لاماری -تهران مدرن

تعمیرگاه صافکاری و نقاشی لاماری

صافکاری خودروهای های خارجی مهم ترین دغدغه دارندگان این ماشین ها می باشد. یکی از مهم ترین هنر های مراکز صافکاری و نقاشی خودرو ، انجام صافکاری بدون رنگ خودروهای خارجی می‌ باشد. گاهی بدنه خودرو در اثر عوامل طبیعی مانند برخورد تگرگ و گاهی در اثر تصادفات؛ مختلف دچار قر شدگی ها و فرو رفتگی هایی می شود و همین امر بر ظاهر و عملکرد خودرو اثر می گذارد. صافکاری و نقاشی خودرو برای جبران خسارات وارد به خودروهای تصادفی انجام می‌شود. روزانه تعداد زیادی تصادف بین خودروها در سطح کشور رخ می‌دهد. زمانی که بدنه خودرو ها دچار آسیب در اثر ضربه و یا تصادف می شود، می توانید با کمک گرفتن از یک صافکار حرفه ای وضعیت خودرو خود را به حالت اول بر گردانید. صافکاری خودروهای خارجی بایستی حتما توسط افراد متخصص و حرفه ای انجام گیرد تا کمترین افت قیمتی ایجاد کند.
در واقع مهارت و دانش فرد متخصص در زمینه صافکاری خودروهای خارجی بسیار حائز اهمیت است، دانش و تجهیزات فرد متخصص باعث می شود که تمام دقت و سعی خود را در جهت صافکاری بی رنگ خودرو به کار گیرد. متاسفانه صافکاران زیادی وجود دارند که با وجود تجربه زیاد اما همچنان خدمات صافکاری خودرو را به روش های قدیمی که باعث افت شدید قیمت خودرو می شود ، انجام می دهند.
تعمیرگاه صافکاری و نقاشی تهران مدرن در شرق تهران ، با وجود افراد با تجربه و تجهیزات بروز شده توانسته است به یکی از بهترین مرکز صافکاری خودروهای خارجی در تهران تبدیل شود. تمام تلاش این مجموعه بر اینست که کمترین خسارت و افت قیمتی به دارندگان خودروهای صدمه دیده وارد شود.
یکی از خودروهایی که به مرکز صافکاری خودرو در شرق تهران مراجعه کرد، خودروی لاماری بود که شاهد افزایش این خودرو در سطح شهر هستیم و به خاطر ظاهر جذابش طرفداران زیادی دارد. در صورتی که شما هم با خودرو خود تصادفی داشتید و یا در اثر ضربه نیاز به صافکاری لاماری داشتید، می توانید با خیالی آسوده به تعمیرگاه صافکاری و نقاشی تهران مدرن شرق تهران مراجعه کنید.
در ادامه با ما همراه باشید تا با نمونه کارها و فیلم صافکاری و نقاشی لاماری آشنا شوید.

آدرس صافکاری و نقاشی تهران مدرن شرق تهران :

تهران -خیابان دماوند بعد از خاقانی ایستگاه بی ار تی

داریوش پلاک 158

شماره تماس صافکاری و نقاشی تهران مدرن شرق :

09124064697

02177421904

02177429567

02177465202

02177409579

صافکاری خودرو لاماری در مرکز تهران مدرن شرق تهران

فردی که صافکاری خودرو لاماری را انجام می‌‌دهد، با توجه به نوع، شدت ضربه و میزان آسیبی که به بدنه خودرو وارد شده است، تصمیم می‌گیرد از چه روشی برای ترمیم آن استفاده کند. به صورت کلی، صافکاری خودرو لاماری به دو روش صافکاری بی‌رنگ و صافکاری با رنگ تقسیم می‌شود. در گذشته، صافکاری تنها با ابزارهای دستی انجام می‌شد اما امروزه با پیشرفت و توسعه ابزارهای گوناگون، روش‌های جدیدتری هم مورد استفاده صافکارها قرار می‌گیرد.

اگر صافکاری لاماری با مهارت بالا انجام شده باشد، تشخیص آن به سختی ممکن است. اما اگر خودرو هنگام صافکاری، رنگ شده باشد، راحت‌تر می‌توان آن را تشخیص داد. برای این کار روش‌های مختلفی وجود دارد.

تشخیص چشمی رنگ‌شدگی خودرو
لمس بدنه
استفاده از آهنربا
استفاده از دستگاه‌های دیجیتال

در صافکاری خودرو لاماری ، صافکاری بی رنگ یا صافکاری بدون رنگ برای وارد شدن کمترین خسارت به خودرو انجام می ‌شود. یک روش جدید برای تعمیر فرو رفتگی های جزئی و آسیب های وارد شده؛ بر بدنه خودرو توسط تگرگ یا سنگ وجود دارد؛ به نام pdr (پی دی آر) که این اصطلاح به معنی تعمیر کردن فرو رفتگی های ایجاد شده در بدنه خودرو لاماری و صافکاری خودرو خارجی می باشد. این مدل صافکاری خودرو های خارجی بدون رنگ انجام می شود که با کمک دستگاه مخصوص و با حساسیت بالا فرو رفتگی ها را به حالت عادی باز می گردانند و به قدری با ظرافت انجام می شود که رنگ بدنه خودرو آسیب نمی بیند.

اگر خودرو شما در هنگام تصادف دچار ضربه به رنگ خودرو شده باشد دو راه وجود دارد. راه اول اینکه آن قسمت دچار لکه رنگ شود که این موضوع می تواند افت قیمت زیادی برای خودرو شما داشته باشد. و یا اینکه مشکل رنگ آنقدر جدی نباشد. در این شرایط از لیسه گیری در خودرو استفاده می کنیم.

نقاشی خودرو لاماری

نقاشی خودرو لاماری یکی از مهم ترین اقدامات برای حفظ جلوه ظاهری بدنه ماشین می باشد که پس از تصادفات، رنگ پریدگی و خط و خش های عمیق انجام می شود. با توجه به اینکه رنگ به شدت می تواند بر قیمت خودرو اثرگذار باشد، به همین دلیل تمام مراحل صافکاری، بتونه زنی و سنباده زنی و غیره لازم است قبل از رنگ آمیزی و نقاشی آن با دقت بالا انجام شود. در غیر این صورت ماشین دو رنگ شده و جلوه بسیار نامناسبی خواهد داشت.

با نقاشی خودرو لاماری می توان بخش هایی که رنگ آنها آسیب دیده است را ترمیم کرد. هر اندازه این کار حرفه ای تر انجام شود، نتیجه کار بهتر بوده و اثر نقاشی مجدد روی بدنه دیده نمی شود. دلایل زیادی برای نقاشی خودرو لاماری وجود دارد که مهم ترین آنها عبارتند از:

• عدم توجه به ترک و شکستگی رنگ روی بدنه منجر به گسترش آن و آسیب وارد شده به سطح فلزی آن خواهد شد. به طوریکه به مرور لایه فلزی بدنه ماشین دچار زنگ زدگی می شود
• خودروهایی که رنگ یکدست ندارند با قیمت های بسیار ارزان به فروش می رسند.
• جلوه ظاهری خودرو تا حد زیادی در گروه رنگ آن است و به همین دلیل باید نقاشی و رنگ آمیزی جدی گرفته شود.

یک نقاش حرفه ای باید توانایی یکدست کردن رنگ بدنه خودرو را داشته باشد. در واقع نقاشی خودرو یک کار بسیار سخت است که نیاز به ظرافت بسیار زیادی دارد چرا که وجود هر گونه موج و ناهمواری باعث می شود قیمت خودرو به شدت افت کند و ظاهر خودرو دیگر جذابیت ندارد. در تعمیرگاه صافکاری و نقاشی لاماری در شرق تهران توجه به این نکته که خودرو پس از نقاشی مانند روز اولش شود و شبیه خودرو نو شود بسیار حائز اهمیت بوده است.

واکس و پولیش لاماری

رنگ روی بدنه خودرو، در واقع 8 تا 10 لایه از رنگ است که روی هم قرار می گیرند و اصطلاحا روی ورق بدنه خودرو را پوشش می دهند، پولیش بدنه لاماری ، یک لایه از این رنگ را بر می دارد و در نتیجه بدنه خودرو براق تر می شود، پولیش لزوما باید توسط متخصص انجام شود زیرا زمان بندی مشخصی برای پاک کردن مواد وجود دارد. انجام پولیش به دفعات، به رنگ بدنه آسیب می رساند.

واکس لاماری فرایندی شبیه به پولیش دارد ولی فقط بدنه را براق می کند اما لایه ای از رنگ را بر نمی دارد. کسانیکه می خواهند بدنه خودرو زیباتر جلوه کند، معمولا از واکس استفاده می کنند.

هدف از واکس زدن بدنه ی خودرو لاماری، حفاظت از رنگ بدنه است. واکس خودرو لاماری بین بدنه و محیط بیرون مانعی ایجاد می کند تا از تماس ذرات گرد و خاک، نور، اشعه و رطوبت با بدنه ی خودرو جلوگیری بکند. واکس فقط نقش حفاظتی و براق کنندگی دارد و مانند پولیش خط و خش را برطرف نمی کند. نوعی واکس وجود دارد که بدنه ی خودرو را ضد آب می کند و از رنگ بدنه در برابر رطوبت و آلاینده ها به خوبی محافظت می کند.

پولیش ماده ای ساینده است و مانند سنباده لایه برداری انجام می دهد. درون پولیش خودرو لاماری دانه های ریزی وجود دارد که با ساییدن در سطح بدنه لایه نازکی از رنگ را بر می دارند. زمانی که بر روی بدنه خودرو خط و خش ایجاد شود با استفاده از پولیش لاماری آنها را از بین برده و بدنه را براق می کند. پولیش خودرو لاماری فقط لایه نازکی از رنگ بدنه ی خودرو را بر می دارد و به هیچ عنوان به رنگ بدنه آسیب وارد نمی کند.

لیسه گیری لاماری

در لیسه گیری خودرو لاماری ، متخصص به‌منظور تعمیر بدنه و از بین بردن خراش عمیق ابتدا با استفاده از شوینده‌های مخصوص نقاط آسیب‌دیده را تمیز کرده، بعد آن نقاط جلوی نور خورشید یا فرابنفش قرار می‌گیرد. سپس با توجه به رنگ خودرو، عمل بتونه‌کاری و رنگ صورت می‌گیرد. در آخر اضافات رنگ را برداشته می‌شود که به این عمل، لیسه گیری خودرو می‌گویند. با عمل لیسه کشی رنگ لاماری، می توان رنگ بدنه را که به‌صورت ترک‌خورده درآمده، تعمیر کرده و از صرف هزینه‌های به مراتب بیشتر جلوگیری کرد.

پس از عمل لیسه‌گیری لاماری ، نوبت به پولیش ناحیه آسیب دیده می‌رسد، عملیات پولیش کاری و واکس بدنه، نهایی‌ترین مرحله از لیسه گیری خودرو لاماری محسوب می‌شود. در این مرحله با بهره‌گیری از پولیش‌های جامد قوی و دستگاه‌های پولیش تخصصی، اقدام به پولیش‌کاری ناحیه خراش دیده می‌کنند.

از تفاوت های میان لیسه گیری و قلم گیری لاماری می توان گفت که در قلم گیری قسمت مورد نظر به خوبی لیسه گیری در نمی آید و در اکثر اوقات مطابق انتظار صاحب خودرو نمی شود. اما مهم ترین تفاوت لیسه گیری و قلم گیری در این است که رنگ بخش لیسه گیری شده با شستشو توسط آب پر فشار ، تینر زدن ، پولیش کاری و … از بین نمی رود و علت این قضیه هم این است که لایه های رنگ به خوبی خشک می شوند و مانند رنگ بدنه که کوره ای است می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست