تعمیرگاه هیوندا در شرق تهران

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. مجله تعمیرگاه
  4. chevron_right
  5. تعمیرگاه هیوندا در شرق تهران

تعمیرگاه هیوندا

هیوندای از جمله خودروهایی است که انجام به موقع سرویس دوره‌ای و تعمیر سریع مشکلات برقی آن اهمیت زیادی دارد؛ ضمن اینکه عیب‌یابی درست این خودرو نیز تجربه بالایی می‌خواهد که تعمیرکاران ماهر تهران مدرن از آن بهره‌مند هستند. استارت نخوردن خودرو یکی از مشکلات شایع در خودروهای هیوندای است که بسیاری از تعمیرکاران راهکار را در تعویض باتری خودرو می‌دانند، درحالیکه در بیشتر مواقع ایراد از فیوز است و نیاز به صرف هزینه اضافه نیست. اما در تعمیرگاه هیوندای تهران مدرن در شرق تهران ، خودروها در ابتدا بطور دقیق عیب‌یابی شده و تعمیرات تخصصی با ضمانت 6 ماهه یا 5 هزار کیلومتری به مشتریان عرضه می‌شود.

تعمیر گیربکس هیوندا

یکی از خرابی‌های شایع در خودروهای هیوندا، خرابی گیربکس است که وظیفه انتقال نیروی موتور به میل لنگ را دارد. گرما و اصطکاک ناشی از عملکرد این قطعه سبب خرابی آن می‌شود. به همین دلیل نیز پس از مدتی تعویض یا تعمیر گیربکس اجتناب ناپذیر است. توجه داشته باشید که گیربکس یکی از قطعات گران قیمت خودروهای هیوندا است و فرایند تعمیر آن با هزینه زیادی همراه خواهد بود.
طبق تجربیات، خرابی گیربکس خودش را با علائمی مانند بوی سوختگی از گیربکس، روغن ریزی و روشن شدن چراغ هشدار و شنیده شدن صداهای غیر عادی حین تعویض دنده نشان می‌دهد.

تعمیر موتور هیوندا

خودرو هیوندا نیز مانند سایر خودروهای امروزی در صورت بروز هرگونه مشکل سیستمی سریعاً به راننده اطلاع می‌دهد. به همین دلیل بهتر است به محض روشن شدن چراغ‌های هشدار مخصوصا چراغ چک موتور، چراغ فشار روغن و چراغ روغن، در اسرع وقت به مرکز تعمیرگاه هیوندا تهران مدرن مراجعه کنید؛ تا به منظور عیب‌یابی خودرو از دستگاه دیاگ استفاده شود. دقت کنید در صورت عدم مراجعه به تعمیرگاه ممکن است مشکل به وجود آمده شدیدتر شده و در نتیجه هزینه تعمیر آن به مراتب بیشتر شود. موتور خودرو هیوندای نیز مانند سایر خودروها در زمانی که کارکرد مناسبی ندارد علائم مشخصی از خود بروز می‌دهد. صداهای زیاد و غیر عادی، لرزش موتور هنگام راه افتادن، جوش آوردن و داغ شدن بیش از حد موتور و… از جمله این موارد هستند.

تعمیر برق هیوندا

طبق نظر کارشناسان برق خودرو هیوندا یکی از پیچیده‌ترین بخش‌های خودرو است. بدیهی است که فرایند تعمیر برق هیوندا نیز نیازمند تجربه، عیب‌یابی دقیق و مهارت بالا است. به طور کلی سیستم برقی خودرو هیوندای دارای پنج بخش مختلف است. بخش های مختلف برق این خودرو شامل آلترناتور، باتری خودرو، دسته سیم، کنترل کننده های جریان و مصرف کنندگان برق می‌باشد.
در برخی از مدل های خودرو هیوندا مشاهده شده است که پس از روشن شدن ماشین، خودرو به خوبی کار نمی‌کند. برخلاف تصور بسیاری از افراد این دسته از مشکلات می‌‌تواند به دلیل خرابی قطعات الکتریکی ماشین مانند باتری باشد. در صورتی که پس از استارت خودرو با چنین مشکلاتی مواجه شدید بهتر است برای بررسی بیشتر به مراکز تخصصی تعمیر هیوندا مراجعه کنید.
در صورتی که پس از مراجعه به تعمیرگاه هیوندای متوجه شدید که باتری خودرو شما خراب است، بهتر است تا قبل از تعویض باتری، سیستم برق‌کشی خودرو را نیز چک کنید. به طور کلی عمر مفید باتری خودرو ۵ سال است، اما در صورتی که دیگر اجزای الکتریکی خودرو مانند آلترناتور به درستی عمل نکنند می‌تواند باعث خرابی باتری شود.

سرویس دوره‌ای خودرو هیوندا

فیلتر بنزین یکی از قطعاتی است که باید در مدتی معین نسبت به تعویض آن اقدام کرد. بسیاری از افراد از اینکه ماشین آنها در مسیرهای سربالایی عملکرد خوبی ندارد گله می‌کنند. اما این مشکل بیشتر به دلیل بی‌توجهی نسبت به تعویض فیلتر بنزین رخ می‌دهد. ضمن اینکه عدم تعویض فیلتر بنزین می‌تواند سبب افزایش مصرف سوخت خودرو شود. یکی دیگر از مواردی که باید در زمان مناسب تعویض شود، روغن موتور خودرو است. روغن موتور خودرو وظیفه خنک سازی، پاک کنندگی و روان سازی را در موتور دارد. به همین دلیل نیز حتماً در موقع مناسب باید نسبت به تعویض آن اقدام کرد. براساس نظر کارشناسان تعمیرگاه هیوندا تهران مدرن شرق تهران زمان تعویض روغن خودرو هر 5 هزار کیلومتر و یا هر سه ماه یکبار است. لازم به ذکر است که این زمان برای همه خودروها یکسان نیست و شما با توجه به تکنولوژی ساخت موتور و روغن موتور مورد استفاده باید روغن موتور خودرو خود را عوض کنید. نکته دیگر آنکه اگر مقدار روغن در موتور ماشین کم و یا حتی زیاد باشد می‌تواند سبب آسیب دیدن موتور خودرو شود. از دیگر روغن‌هایی که نیاز به بررسی دارد، روغن گیربکس است. بهتر است روغن گیربکس خودرو هر 40 هزار کیلومتر یکبار عوض شود.

تعمیر جلوبندی هیوندا

در صورتی که سوار خودروهای تولیدی شرکت هیوندا شوید متوجه نرمی آنها حین رانندگی خواهید شد که دلیل آن سیستم تعلیق و جلوبندی قوی و نرم است.طبق ها، سیبک، میل موج گیر، میل تعادل، دستگاه تعلیق، سیستم فرمان، اکسل، فنر، کمک فنر و… ز جمله بخش های مختلف جلوبندی هیوندای است. زمان تعمیر جلوبندی خودروهای هیوندای به نحوه استفاده و میزان رسیدگی فرد به ماشین بستگی دارد. اما به طور متوسط پیشنهاد می‌شود که در بازه‌های زمانی شش ماهه اقدام به بررسی جلوبندی خودروی خود کنید. مخصوصا اگر به طور مداوم در مسیرهای صعب العبور، رفت آمد می‌کنید.

صافکاری، نقاشی و صافکاری بدون رنگ هیوندای

در تعمیرگاه هیوندا تهران مدرن به‌روزترین شیوه‌ها و دستگاه‌های صافکاری و نقاشی بکار گرفته می‌شود. صافکاری با لیزر یکی از جدیدترین متدهای صافکاری در دنیا است که به تازگی رواج پیدا کرده است. این دستگاه‌ها که شبیه اتو هستند اشعه‌های لیزر را روی بدنه خودرو می‌تاباند. همزمان با تابش اشعه‌های لیزر روی قسمت‌های آسیب دیده بدنه، دمای بخش مذکور افزایش پیدا کرده و فلز دچار انبساط شده و شکل دادن به آن راحت‌تر می‌شود. این مدل از صافکاری جزو صافکاری‌های بدون رنگ به شمار می‌رود و در بعضی مواقع ممکن است تنها به وسیله دستگاه لیزر قسمت آسیب دیده بدنه ترمیم شود.

یکی از مزایای استفاده از این روش صرفه جویی در زمان و هزینه است. به طور کلی استفاده از این روش در تعمیرگاه هیوندا تهران مدرن به دلیل عدم نیاز به نقاشی موجب صرفه جویی در وقت و هزینه تعمیر خودرو می‌شود. در بخش صافکاری و نقاشی تعمیرگاه هیوندای، جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های شاسی‌کشی، جک‌های مخصوص صافکاری و دستگاه‌های مدرن صافکاری PDR برای صاف کرده فرو رفتگی‌ها و اتاق رنگ کوره‌ای ایتالیایی verta با دمای بالا و مکش ذرات ریز برای ارائه خدمات نقاشی تا سطح استاندارد کارخانه وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست