تعمیرگاه نیسان جوک

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. مجله تعمیرگاه
  4. chevron_right
  5. تعمیرگاه نیسان جوک

تعمیرگاه نیسان جوک Nissan Juke

تعمیرات و خدمات دوره ای باید توسط افراد آموزش دیده و متخصص در مرکز تخصصی تعمیرگاه نیسان جوک در تهران انجام شود. تعمیرکاران زیادی هستند که ادعا می کنند می توانند تعمیرات نیسان جوک را انجام دهند. اما سپردن خودروی پیچیده ای مانند نیسان جوک در دست افراد غیر متخصص می تواند ضررهای مالی هنگفتی را به صاحب خودرو وارد کند. با در نظر گرفتن اهمیت این موضوع و جلوگیری از آسیب رساندن به خودرو و متحمل شدن رنج صاحب خودرو، در نظر داریم ویژگی های تخصصی تعمیرگاه نیسان جوک در تهران را انتخاب کنیم.
خوشبختانه وجود مرکز خدمات خودرویی مستر مکانیک در تهران باعث شده است که عیب یابی و تعمیرات خودرو در کمترین زمان ممکن و به صورت تخصصی انجام شود. شرایط اقتصادی فعلی باعث افزایش قیمت خودروها به ویژه نمونه های خارجی شده است. از طرفی قطعات یدکی علاوه بر کمیاب بودن قیمت بالایی دارند. این موارد به تنهایی ممکن است اهمیت ارجاع به تعمیرگاه تخصصی نیسان جوک در تهران را نشان دهد. عیب یابی دقیق خودرو یکی از مهمترین مسائل است. عدم تشخیص صحیح علاوه بر رفع نشدن مشکل خودرو، هزینه تعمیر را چندین برابر می کند.نیسان جوک به دلیل مزایا و عملکرد خوب در کنار گیربکس اتوماتیک به یکی از محبوب ترین خودروهای بازار تبدیل شده است که تعمیر آن مانند سایر خودروهای موجود در بازار امری تخصصی است و نیاز به دانش و مهارت دارد. مستر مکانیک تعمیرگاه متخصص حل انواع مشکلات ناشی از خودروهای نیسان جوک در ایران است.

بهترین تعمیرگاه تخصصی نیسان جوک در تهران مدرن

اگر به دنبال یافتن تعمیرگاه نیسان جوک در تهران هستید ، تجربه و تخصص کاری در اولویت شماست، مستر مکانیک در کنار شماست تا با بهترین کیفیت خدمات خودرو را به شما ارائه دهد. ما در مرکز خدمات خودرو نیسان جوک را با حضور متخصصان مجرب و اثبات شده و تلفیق تجربه و دانش ارائه می دهیم. تعمیرات تخصصی خودروهای مونتاژ و وارداتی خارجی تخصص ماست.
پس اگر به دنبال یافتن تعمیرگاه نیسان جوک در تهران هستید و تجربه و سابقه کاری در اولویت شماست، تعمیرگاه تهران مدرن در شرق تهران در کنار شماست تا بهترین خدمات خودرو را به شما ارائه دهد. ما خدمات خودرو نیسان جوک را با حضور کارشناسان مجرب و اثبات شده و تلفیق تجربه و دانش ارائه می دهیم. تعمیرات تخصصی خودروهای خارجی تخصص ماست.

تعمیرگاه ماکسیما در تهران

خدمات تعمیرگاه نیسان جوک برای ماشین‌های نیسان جوک در زمینه‌های زیر می باشد:

بخش تعمیر موتور تعمیرگاه نیسان جوک

موتور نیسان جوک به دلایل مختلفی از جمله نشتی روغن موتور، خرابی بلبرینگ، ضعف پمپ روغن و … می تواند دچار مشکل شود. برای تعمیر موتور نیسان جوک بهتر است ابتدا یک کارگاه با تجربه نیسان جوک را پیدا کنید. سرویس تخصصی با قطعات باکیفیت و کادری متخصص به خودروی شما خدمات ارائه می دهد. همچنین توصیه می شود خودروی خود را در فواصل زمانی معین برای تعمیر و نگهداری به مراکز خدمات تخصصی و قابل اعتماد ببرید.

تعمیر موتورهای GDI و توربو به صورت تخصصی
تعمیرات اساسی موتور که شامل سوختن واشر سرسیلندر، روغن سوزی و یاتاقان زدن می باشد.
عیب یابی و تعمیر بد کار کردن و خام سوزی موتور به جهت معاینه فنی
تعمیر کاتالیزور
رفع صدای موتور هنگام استار زدن و روشن کردن موتور خودرو

بخش تعمیر گیربکس اتوماتیک تعمیرگاه نیسان جوک

تجربه نشان داده است که خرابی در سیستم انتقال خودرو (گیربکس) معمولاً به مرور زمان رخ می دهد، بنابراین بهتر است به محض مشاهده آثار خرابی گیربکس نیسان جوک به تعمیرگاه مراجعه کنید تا از هزینه های اضافی جلوگیری شود. مستر مکانیک (تعمیرگاه نیسان جوک در تهران) تعمیرات تخصصی گیربکس را انجام می دهد.

عیب یابی و تعمیر کامپیوتر گیربکس
تعمیر و تعویض گیربکس
تعمیر ساعت گیربکس، توربین و رفع تقه ی تعویض دنده ها و گاز هرز
تعمیر گیربکس های اتوماتیک DSG- CVT به صورت تخصصی
در بخش دوم یعنی بخش مربوط به گیربکس اتوماتیک ، تعمیرگاه تهران مدرن در شرق تهران به خدماتی مانند رفع عوامل مربوط به تاخیر در تعویض دنده، رفع عواملی که منجر به گاز هرز در گیربکس می‌شوند، رفع ضربه و اصطلاحا تقه در هنگام تعویض دنده، رفع عیوب TCM یا کامپیوتر و نیز رفع عیوب ساعت گیربکس می پردازد.

بخش سیستم تعلیق تعمیرگاه نیسان جوک

با توجه به اهمیت بسیار زیاد سیستم تعلیق و تعلیق خودرو برای رانندگی دلپذیر و همچنین سلامت و ایمنی شما در هنگام رانندگی، بررسی و تعمیر سیستم تعلیق نیسان جوک یکی از کارهای مهمی است که باید به صورت دوره ای انجام دهید.مراقب باشید، هر چه دیرتر برای رفع مشکلات سیستم تعلیق و تعلیق جلو خودرو خود اقدام کنید، هزینه های بیشتری متحمل خواهید شد.

تعمیر جعبه فرمان و رفع روغن ریزی
تعمیر و تعویض کمک ها و کمپرسور باد و تنظیم ارتفاع
جلوبندی و تنظیم زوایای چرخ های عقب و جلو و رفع لاستیک سایی
خدمات در بخش جلوبندی هم بسیار متنوع است، از جمله این خدمات می‌توان به سرویس جلوبندی و تعلیق خودرو به صورت کامل، تعمیر سیستم مربوط به تنظیم ارتفاع برقی و تنظیم زوایای چرخ‌های خودرو و رفع کجی آن ها اشاره کرد.

بخش برق و الکترونیک تعمیرگاه نیسان جوک

خدمات برق و الکترونیک نیسان جوک با بهترین کیفیت در تهران انجام می شود. با توجه به اهمیت زیاد سیستم های الکتریکی و الکترونیکی در خودروهای جدید و وابستگی کامل خودرو به این سیستم ها، بازرسی و نگهداری به موقع این قسمت از خودرو بسیار حائز اهمیت است.

تعمیر تخصصی سانروف و کروک
تعویض ترانس و لامپ های زنون
تعمیر و شفاف سازی چراغ های جلوی خودرو
شارژ گاز کولر و تعمیر کمپرسور و نشت گیری
عیب یابی و تعمیر سیم کشی بر اساس نقشه های کمپانی توسط تعمیرگاه نیسان جوک
عیب یابی و تعمیر یونیت های ECM, TCM, ABS و …
عیب یابی و تعمیر کروز و رادار و سنسورهای سپر
در حوزه خدمات مربوط به برق و دیاگ تعمیرگاه ماشین خارجی با بهره گیری از تیمی متخصص خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد. دو کار مهم مربوط به برق خودرو یعنی کالیبراسون و پروگرام آپشن‌های خودرو و همچنین تعمیرات سیم کشی خوردو به صورت کامل، از خدمات تخصصی ارائه شده در تعمیرگاه مستر مکانیک است.

بخش صافکاری تعمیرگاه نیسان جوک

صافکاری بدون رنگ به صورت تخصصی و صافکاری PDR حرفه ای
شاسی کشی و صافکاری خودرو با دستگاه و تعمیر سپر
تخصص در امور تیونینگ
تعویض قطعه به صورت فابریک
بستن گیت و تغییر فیس

بخش نقاشی تعمیرگاه نیسان جوک

نقاشی و اتاق رنگ مخصوص خودرو
کارشناسی رنگ خودرو
سرامیک خودرو و واکس بدنه
پولیش واکس بدنه
رنگ کردن بدنه خودرو بصورت فابریک
مات کردن بدنه خودرو به صورت سه بعدی توسط تعمیرگاه نیسان جوک
قلم گیری لیسه ای
تغییر رنگ رینگ و کلیپر
کلام آخر این­که با تهران مدرن در شرق تهران دیگر نگران یافتن تعمیرگاه نیسان جوک با قیمت مناسب، مطمئن و تخصصی برای خودرو نیسان خود نخواهید بود. شما یک مکانیک ماهر در کنار خود خواهید داشت که بر تمام پیچیدگی­ های خودروهای جدید مسلط است.

نقاط قوت نیسان جوک

چهره زیبا و متفاوت
ارزش خرید بالا نسبت به قیمت.
بازار دست دوم خیلی خوب
کیفیت ساخت بالای خودروهای ژاپنی.
امنیت بسیار خوب
قابلیت کنترل عالی

نقاط ضعف نیسان جوک

فضای کابین کوچک
ترمز فنجانی عقب
سیستم تعلیق نسبتاً خشک.
عملکرد فنی نسبتا پایین در مدل های غیر توربو

هزینه تعمیرات نیسان جوک

به دلیل مشکلات مختلفی که ممکن است برای نیسان جوک شما رخ داده باشد، به طور کلی نمی توان عدد دقیقی برای برآورد هزینه تعمیر نیسان جوک ارائه داد. همچنین این سوال به عوامل متعددی از جمله زمان مورد نیاز برای تعمیر خودرو، میزان مواد مصرفی یا تعمیر قطعات و … بستگی دارد. اما به خاطر داشته باشید که هرچه سریعتر مشکل ماشین خود را برطرف کنید، پول بیشتری پس انداز خواهید کرد. مجموعه تهران مدرن در شرق تهران تعمیرگاه نیسان جوک در کنار شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست