تعمیرگاه تخصصی ایربگ

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. تعمیرگاه خودرو در تهران
  4. chevron_right
  5. تعمیرگاه تخصصی ایربگ

معرفی تعمیرگاه ایربگ خودرو

اگر دچار تصادفی شده باشیم که ایربگ‌های خودرو عمل کرده باشند و یا چراغ ایربگ به صورت خود به خود روشن شده باشد و اخطار دهد، مسلما اولین اقدامی که بایستی انجام دهیم اینست که به دنبال یک تعمیرگاه تخصصی ایربگ خودرو باشیم. با توجه به پیچیده بودن سیستم ایربگ خودرو، احتمالات زیادی وجود دارد که ایربگ یک خودرو دچار مشکل شود; از جمله خرابی سیمکشی ایربگ، خرابی یونیت ایربگ و یا اشکال در سیستم نرم افزاری و برنامه‌ای ایربگ

مراکزی زیادی وجود دارند که تعمیرات جزئی ایربگ خودرو را انجام می‌دهند اما وجود مرکزی که به صورت تخصصی به تعمیرات ایربگ خودرو بپردازند انگشت شمار هستند، مخصوصا مراکزی که جهت رضایت مشتریان کار را به صورت تضمینی و با ارائه ضمانت نامه و گارانتی کتبی انجام دهد. در ادامه ما تعمیرگاه تخصصی ایربگ خودرو تهران مدرن را به شما معرفی می‌کنیم. در این مرکز تمامی خدمات مربوط به تعمیرات ایربگ خودرو توسط افراد مجرب در این زمینه انجام می‌شود. افراد متخصصی که در زمینه تعمیرات ایربگ فعالیت دارند در کوتاهترین زمان ممکن سیستم خودرو را عیب یابی می‌کنند و هزینه تعمیر ایربگ را به شما اطلاع می‌دهند تا در صورت رضایت کار شما انجام شود.

همانطور که می‌دانید خودروهایی نظیر خودروهای بی ام و، بنز، لکسوس و تویوتا به علت مجهز بودن به امکانات زیاد از سیستم پیچیده‌تری تشکیل شده‌اند. به همین علت به هیچ وجه نباید تعمیرات ایربگ خودروهای خارجی را بدست افراد ناکارآمد و تعمیرگاه‌های معمولی و بی تجربه بسپارید. چرا که در صورت کوچکترین خرابی، شکستگی و … در سیستم ایربگ این دسته از خودروها با مشکلات جدیتری مواجه خواهید شد، مخصوصا با وجود تحریم‌های موجود و نایاب بودن برخی قطعات خودروهای خارجی در بازار.

چه خدماتی در تعمیرگاه تهران مدرن برای ایربگ انجام می‌شود ؟

ریست ایربگ یا همان خام کردن ایربگ

ریست برنامه و فایل ایربگ در واقع نوعی پاک نمودن کد خطا در حافظه یونیت یا ECU ایربگ است. در واقع بعد از تصادف یا ضربه به خودرو نوعی کد خطا با نام اطلاعات تصادف در ECU ایربگ ذخیره می‌شود که بر خلاف سایر کدهای خطا قابل پاک شدن و ریست توسط دیاگ نیست. به عبارت دیگر ممکن است پس از ضربه یا تصادف خفیف حتی با وجودی که کیسه ایربگ عمل نکند، چراغ ایربگ روشن شود و به شما هشدار خطایی در سیستم ایربگ خودرو را می‌دهد. بایستی توجه کنید که در صورت روشن بودن این چراغ سیستم ایربگ غیرفعال می‌شود و دیگر عمل نخواهد کرد. در چنین شرایطی بایستی نسبت به ریست یونیت ایربگ اقدام نمایید. حتی بعد از تصادفاتی که کیسه هوای خودرو باز می‌شود، بایستی برای راه‌اندازی مجدد سیستم ایربگ نسبت به خام کردن یونیت ایربگ اقدام نمایید.

تعمیرات سخت افزاری یونیت ایربگ

حتی با وجودی که تصادفی نداشته باشید ممکن است برای یونیت ایربگ خودرو مشکلاتی به وجود بیاید که در این صورت چراغ اخطار ایربگ روشن می‌شود. در چنین مواردی تعمیرکاران ایربگ مرکز تهران مدرن به شناسایی علت و رفع اخطار موجود میپردازند.

تعمیر فلت ایربگ

به طور کلی به مجموعه سیم‌های ظریف و نازکی که در بردهای مدار الکترونیکی برای انتقال جریان‌های الکترونیکی مورد استفاده قرار میگیرند، فلت میگویند. در صورت وجود مشکلی در این مدارها متخصصین با تجربه مرکز تهران مدرن به تعمیرات تخصصی فلت ایربگ میپردازند.


تعویض ایربگ

در صورت بروز تصادف و باز شدن کیسه‌های هوا بایستی برای راه‌اندازی مجددا سیستم ایربگ به تعویض ایربگ بپردازید. نکته‌ای که در اینجا حائز اهمیت است اینست که کیسه‌های هوا به هیچ وجه قابل تعمیر و دوختن نیستند و در صورت عمل کردن باید تعویض شوند و اصولا در اکثر موارد نیاز به عوض کردن کلی داشبورد نیست.


تعمیر سیم کشی ایربگ

تعمیر سیم کشی ایربگ

برای ارتباط بین قطعات یک خودرو از سیم کشی استفاده می‌شود و بدیهی است که پس از گذشت چندین سال پوسیدگی و قطعی در سیمکشی ایربگ ممکن است اتفاق بیفتد. در چنین شرایطی نیز ممکن است چراغ ایربگ روشن شود و کیسه‌های هوا در صورت بروز تصادف عمل نخواهند کرد.

تعویض کمربند یا پیش کشنده
تعمیرات ماژول ایربگ (تعمیرات مدول ایربگ)

ماژول ایربگ حاوی چاشنی و کیسه ایربگ می‌باشد که در هنگام تصادف با انتقال پیام باز شدن از یونیت ایربگ، شکاف برداشته و کیسه درونش باز می‌شود. با توجه به اهمیت این قطعه در صورت بروز مشکل در این قطعه از خودرو می‌توانید به تعمیرگاه ایربگ تهران مدرن مراجعه نمایید.

کلاهبرداری در تعمیرات ایربگ خودرو

بله شاید برایتان جای تعجب داشته باشد اما متاسفانه برخی مراکز با وجود هزینه‌های گزافی که از مشتریان دریافت می‌کنند، اما کیسه ایربگ را تعویض نمی‌کنند و صرفا به تعویض داشبورد خودرو می‌پردازند و با دستکاری مانع از روشن شدن چراغ‌ ایربگ می‌شوند و شما را در جریان این اقدام قرار نمیدهند و در صورت بروز تصادف به مشکلات جدی برخورد خواهید کرد.

معرفی مرکز معتبری جهت تعمیرات ایربگ خودرو

تعمیرگاه تهران مدرن با وجود بیش از چندین سال سابقه در زمینه تعمیرات ایربگ همواره صداقت و رضایتمندی مشتریان را در اولویت قرار می‌دهد و قبل از هر نوع تعمیراتی شما را در جریان هزینه دقیق و قطعات مصرفی قرار می‌دهد و در صورت رضایت نسبت به تعمیرات ایربگ خودرو اقدام می‌کنند. توصیه ما همواره بر اینست که با توجه به پیچیده بودن این سیستم، تعمیرات آن را بدست افراد ناکارآمد نسپارید.
همچنین با مراجعه به سایت تعمیرات ایربگ خودرو تهران مدرن می‌توانید نمونه کارهای بیشتر را مشاهده نمایید و نیز مطالبی که در رابطه با تشخیص سالم بودن ایربگ، دلایل روشن شدن چراغ ایربگ، انواع برند ایربگ و نیز غیرفعال کردن کیسه ایربگ قرار داده شده است را مطالعه نمایید.

تهران مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست