تعمیرات خودرو ام وی ام

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. مجله تعمیرگاه
  4. chevron_right
  5. تعمیرات خودرو ام وی ام

تعمیر گیربکس ام وی ام Mvm

برند خودروسازی ام وی ام در ایران توانسته اعتماد دسته زیادی از مشتریان را به خود جلب کند. کیفیت مناسب این محصولات در مقایسه با قیمت مناسب آنها نسبت به سایر خودروهای خارجی باعث شده تا بسیاری از مشتریان این محصولات را گزینه خوبی بدانند. یکی از بخش های بسیار مهم این خودرو ها گیربکس آنها است که وضعیت آن می تواند روی عملکرد کلی خودرو تاثیر زیادی بگذارد. گیربکس اتوماتیک استفاده شده در خودروهای ام وی ام ۵۵۰ اتوماتیک، ام وی ام ایکس ۳۳ اتوماتیک و چری تیگو ۵ همگی از تکنولوژی خاصی پیروی می کنند. در تهران مدرن یکی از بهتزین تعمیرکاه های تخصصی در تعمیر گیربکس ام وی ام و بقیه خدمات میباشد

تعمیرگاه ام وی ام در تهران

آشنایی با گیربکس اتوماتیک ام وی ام mvm

گیربکس ام وی ام mvm از نوع CVT یا به عبارتی تسمه ای ( زنجیری ) هستند و خبری از گیربکس های اتوماتیک DCT یا به عبارتی چرخ دنده ای نیست ، ابتدا لازم می‌شماریم تفاوت گیربکس های DCT چرخ دنده ای و سی وی تی cvt را به طور مختصر بیان کنیم :

گیربکس های CVT برخلاف انواع گیربکس اتوماتیک که تعداد دنده‌های مشخصی دارد؛ در لحظه متناسب با وضعیت حرکتی خودرو ، امکان تعویض دنده را با سرعت‌ مناسب را فراهم کرده و سرعت العمل خودرو را بالا خواهد برد.
تعویض دنده در خودرو هایی با گیربکس های CVT به نرمی و آرامی و بدون حس تعویض دنده صورت می‌گیرد.
مصرف بنزین گیربکس های CVT که در خودرو های ام وی ام استفاده شده است ه مراتب از نمونه های گیربکس های قدیمی کمتر است
وزن کمتر در گیربکس های CVT از خصوصیت های اصلی این نوع گیربکس هاست.

تعمیرگاه ام وی ام

بررسی دلایل خرابی گیربکس ام وی ام

عوامل مختلفی ممکن است باعث خرابی گیربکس ام وی ام شوند و از آنجایی که تعمیر گیربکس mvm می تواند هزینه زیادی را به شما تحمیل کند، باید حتما عواملی که سلامت گیربکس خودرو را تحت تاثیر قرار می دهند را بشناسید. شناخت روند کار گیربکس و دلایل خرابی آن قطعا در طولانی مدت باعث می شود که دارنده خودرو مراقبت های لازم را بهتر انجام دهد و به این صورت زمان نیاز به خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک را به تعویق بیاندازند. معمولا گیربکس mvm به دلایل زیر دچار مشکل می شود.

خراب شدن سر پلوس سمت گیربکس که می تواند به صورت ۲۸ خار، ۲۹ خار و ۲۵ خار باشد و در میان آنها نمونه های ۲۸ بیشتر در معرض خراب شدن قرار دارند.
خطاهای مربوط به سیستم کامپیوتر مرکزی خودرو
اضافه بار بیش از حد روی خودرو که باعث اعمال فشار بیشتر روی گیربکس خواهد شد.
خطاهای مربوط به نصب در زمان تعمیر گیربکس ام وی ام
آلودگی های محیطی گوناگون
کاهش سطح روغن یا کاهش کیفیت و کارایی آن

با توجه به نحوه رانندگی شما و سایر عوامل بالا، نیاز به خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک در بازه های زمانی برای شما احساس خواهد شد. اما برای این که بتوانید بهتر در زمان تعمیر گیربکس ام وی ام عمل کنید، باید با مشکلات رایج گیربکس mvm نیز بیشتر آشنا شوید.

تعمیرگاه ام وی ام در تهران

نشانه های خرابی گیربکس اتوماتیک ام وی ام

خراب شدن گیربکس اتوماتیک با نشانه هایی همراه است. وقتی شما این موارد را بشناسید، در صورت مشاهده هر کدام از نشانه های متوجه خواهید شد که زمان تعمیر گیربکس ام وی ام فرا رسیده است. البته نباید فراموش کرد که بی اهمیتی نسبت به این نشانه ها باعث می شود تا مشکل بوجود آمده برای گیربکس به سایر قسمت ها سرایت کرده و باعث افزایش هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک شود. همچنین در صورت خراب شدن گیربکس اتوماتیک به صورت کامل، تنها راهکار برای شما تعویض آن است، اما این کار نیز هزینه های بسیار زیادی را به شما تحمیل خواهد کرد. به همین دلیل در ادامه نشانه های اصلی خرابی گیربکس که باید به آنها توجه داشته باشید را با هم بررسی خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست