تعمیر سیم کشی ام وی ام MVM

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. مجله تعمیرگاه
  4. chevron_right
  5. تعمیر سیم کشی ام وی ام MVM

تعمیرات برقی ام وی ام

عمیرات برقی ام وی ام ۱۱۰ نیاز به مهارت و تجربه زیادی دارد که در صورت بی تجربه بودن تعمیرکار می‌تواند منجر به خسارات جبران ناپذیری شود. در تعمیرگاه تهران مدرن علاوه بر با تجربه بودن و مهارت و علم بالای تعمیرکاران تمام خدمات مربوط به تعمیرات برقی خودرو با ضمانت و گارانتی کتبی ارائه می‌گردد. با ما همراه باشید تا با خدمات تهران مدرن بیشتر آشنا شوید.

1)خرابی سیستم برق ام وی ام ۱۱۰

شاید برایتان سوال پیش بیاید که ” در صورت وجود چه مشکلاتی بایستی به تعمیرگاه برق خودرو مراجعه کرد؟؟ “

با کوچکترین ایرادی در رابطه با ریپ زدن ، بالا رفتن دور موتور خودرو ، روشن نشدن موتور با استارت ، کم شدن شتاب خودرو ، روشن و خاموش شدن اتومبیل ، روشن نشدن خودرو در هوای سرد و …. می‌توانید به تعمیرگاه تهران مدرن در شرق تهران مراجعه نمایید. هر گونه تعمیرات برقی ام وی ام ۱۱۰ در این مرکز با ضمانت و گارانتی ارائه می‌گردد

2 _تعمیرات برق انژکتور ام وی ام ۱۱۰

ECUیا واحد کنترل الکترونیکی مغز خودروهای انژکتوری است. در سیستم‌های انژکتوری یک سری سنسور یا حسگر به کار گرفته شده که این سنسورها با ECU در ارتباط هستند و اطلاعات لازم را برای ECU ارسال می‌کنند. در صورتی که ECU یا سنسورها با مشکل مواجه شوند خودرو نیز با مشکل مواجه خواهد شد.
از جمله مهم‌ترین سنسورهای به کار رفته در خودرو می‌توان به سنسور مپ ، سنسور میل سوپاپ ، سنسور دور موتور ، سنسور دمای هوای بیرون ، سنسور اکسیژن اول ، سنسور اکسیژن دوم و سنسور موقعیت دریچه گاز اشاره کرد.
در صورتی که هر یک از سنسورها خراب شود و وظیفه خود را به درستی انجام ندهد باعث می‌شود که ecu فرمان حرکت را به خودرو ندهد یا باعث ریپ زدن و خاموش شدن خودرو در حین رانندگی می‌شود. در صورتی که با مشکل برقی ام وی ام ۱۱۰ مواجه شدید می‌توانید به تعمیرگاه تهران مدرن در شرق تهران مراجعه نمایید.

تعمیرگاه ام وی ام

تعمیرات سیم کشی ام وی ام ۱۱۰

در تعمیرگاه تهران مدرن تعمیرات سیم کشی ام وی ام ۱۱۰ اس که شامل ترمیم سیم کشی ، تعویض سیم کشی ، تعویض سوکت و یافتن برق دزدی است به صورت تخصصی و با ضمانت نامه کتبی ارائه می‌گردد. از جمله مواقعی که سیم کشی خودرو نیاز به تعمیر دارد زمانیست که خودرو استارت نمی‌خورد.
متاسفانه نصب غیر‌اصولی دزدگیر، سیستم‌های صوتی، گرمکن صندلی، کروز کنترل و … از نوع متفرقه با وصله‌ پینه‌ کردن سیم‌کشی خودرو ، می‌تواند مشکلات برقی فراوانی را ایجاد کند ، خصوصا در خودروهای امروزی که دارای کیلومترها سیم‌کشی و انواع مختلف کنترل یونیت‌ها و سنسورها هستند.

تهران مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست