تعمیرگاه نیسان ماکسیما

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. تعمیرات اتومبیل در تهران
  4. chevron_right
  5. تعمیرگاه نیسان ماکسیما

تعمیر نیسان ماکسیما

از آنجایی که برندهای داخلی فورد و جنرال موتورز از خودروهای سنتی به نفع شاسی بلندها و کامیون‌ها کناره‌گیری می‌کنند، خودروسازان ژاپنی مانند هوندا، تویوتا و نیسان در سال‌های اخیر تلاش‌های خود را برای سدان دو چندان کرده‌اند. این کار با هدف جذب خریداران به بازار سدان‌های کوچکتر اما همچنان رقابتی انجام شد.سدان پرچمدار نیسان، ماکسیما ، قدمت آن به سال ۱۹۸۱ باز می گردد. ۴۰ سال و هشت نسل به جلو، و این مدل اکنون به عنوان طولانی‌ترین مدل نیسان پیوسته در ایالات متحده شناخته می‌شود.

نیسان با بیش از ۲۰ سال حضور در جاده های آمریکا، نه تنها خودروهای خود را در ایالات متحده طراحی می کرد، بلکه مونتاژ پرچمدار ماکسیما را نیز برای نسل ششم خود از ژاپن به تنسی منتقل کرد. ماکسیما ۲۰۰۴ این سدان را روی پلت فرم کمی کشیده آلتیما منتقل کرد. پلت فرم بزرگتر و موتور بزرگتر سدان را به یک وسیله نقلیه ممتاز تر تبدیل کرد، البته با برچسب قیمت بالاتر.

نسل ششم نیسان ماکسیما ۲۰۰۴-۲۰۰۸

طراحی بیرونی سدان را تا حدی از ظاهر اسپرت تهاجمی آن در سال‌های گذشته دور کرد، با این حال، خودروساز به ساخت ماکسیما برای نمایش اسپرت و لوکس با ارائه تنها دو سطح ادامه داد: SE اسپرت و SL لوکس .نیروگاه نیسان ۳.۵ لیتری سری VQ موتور استاندارد در هر دو سطح تریم ماکسیما است. از ماکسیما ۲۰۰۲+ گذشته است، اما قدرت به ۲۶۵ اسب بخار و ۲۵۵ پوند فوت رسیده است.

برای مدل های ۲۰۰۴-۲۰۰۶، ماکسیما از یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک استاندارد در مدل SL و یک گیربکس اتوماتیک پنج سرعته در تریم SE استفاده می کند، با گیربکس شش سرعته دستی که به عنوان آپشن در تریم SE موجود است.پس از سال ۲۰۰۷، تنها گزینه گیربکس موجود در ماکسیما برای این نسل، گیربکس متغیر پیوسته Xtronic نیسان (CVT) است که برای شتاب نرم تر و بهره وری سوخت بهبود یافته طراحی شده است.نسل ششم ماکسیما مجموعه ای از ویژگی های فنی و ایمنی جدید را دریافت کرد. کمک‌های الکترونیکی رانندگی مانند کنترل دینامیکی خودرو نیسان برای بهبود هندلینگ و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، که نیروی ترمز و حداکثر ظرفیت ترمز را بهینه می‌کند، استاندارد شد.

سایر ویژگی های استاندارد عبارتند از:

رینگ های آلیاژی ۱۸ اینچی شش پره (تریم SE) یا چرخ های ۱۷ اینچی (تریم SL)

پانل سقف شیشه دودی SkyView از جلو به عقب

صندلی های برقی هشت جهته و چهار جهته (استاندارد در SL، اختیاری در SE)

سیستم صوتی Bose (استاندارد در SL، گزینه در SE)

دو مرحله ای مکمل جلو و کیسه هوا با سنسور کمربند ایمنی، صندلی جلو. کیسه‌های هوای تکمیلی برخورد جانبی و کیسه‌های هوای مکمل برخورد جانبی پرده‌ای

ترمزهای دیسکی چهار چرخ با ترمز ضد قفل

برای نسل فعلی ماکسیما، به لطف افزودن ویژگی‌های ایمنی استاندارد و فن‌آوری‌های کمک راننده، ماکسیما هر سال از سال ۲۰۱۶ جایزه انتخاب ایمنی برتر IIHS را در بخش خودروهای سایز متوسط ​​کسب کرده است. اگر به دنبال جدیدترین و ایمن ترین ماکسیما، هر مدلی از نسل فعلی را در نظر بگیرید، به استثنای مدل ۲۰۱۶ به دلیل فراخوان های زیاد.از دیدگاه علاقه مندان، مدل های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ که از گیربکس CVT استفاده نمی کردند، احتمالاً تجربه رانندگی جذاب تر و لذت بخشی خواهند بود، اگر در بازار یک وسیله نقلیه ارزان و در عین حال قابل اطمینان با مسافت پیموده بالا هستید.

برای کسانی که واقعاً از رانندگی لذت می برند، انتخاب نسل ششم ماکسیما، به ویژه با گیربکس دستی، به دلیل موتورهای بدنام سری VQ نیسان، تجربه را بیشتر می کند.

با این حال، گیربکس ماکسیما CVT نسل فعلی نسبت به نسل های قبلی خود بسیار بهبود یافته است. بنابراین، اگر خریداران به دنبال وسیله نقلیه جدیدتری هستند که با وجود استفاده از CVT، رانندگی با آن همچنان سرگرم کننده باشد، ماکسیما ۲۰۱۷ یا جدیدتر را بهترین در نظر بگیرید.

تعمیرگاه تخصصی ماکسیما

تعمیر نیسان ماکسیما

باتری، لاستیک‌ها و روغن یک وسیله نقلیه قسمت‌هایی هستند که باید آن ها را دائم بررسی و چک کرد و با اقدامات ساده می‌توان آنها را از آسیب های مختلف حفط کرد. رایان فولکرسون، مدیر مهندسی مدل جدید نیسان در آمریکای شمالی، گفت: «سفارش‌های سرپناهی که در بسیاری از ایالات متحده و کانادا اعمال می‌شود به این معناست که بسیاری از وسایل نقلیه به ندرت استفاده می‌شوند. هر چه وسیله نقلیه بدون استفاده طولانی‌تر بماند، احتمال بروز مشکلات بیشتر می‌شود. با انجام چند قدم کلیدی، رانندگان می‌توانند خودروهای خود را روان نگه دارند.

در اینجا پنج نکته از نیسان آورده شده است:

باتری را شارژ نگه دارید – یک درایو کوتاه یا یک شارژر قطره ای کار می کند.

در اطراف بلوک رانندگی کنید – این باعث می شود باتری شارژ شود و مایعات در گردش باشند.

مایعات را بررسی کنید – حفظ سطح مناسب روغن و مایع گیربکس از مشکلات جاده جلوگیری می کند.

فشار توصیه شده لاستیک را حفظ کنید – این به جلوگیری از ایجاد لکه های صاف در هنگام نشستن وسیله نقلیه شما کمک می کند.

وسیله نقلیه خود را به طور منظم بشویید – این به محافظت از رنگ کمک می کند، به خصوص برای وسایل نقلیه پارک شده در فضای باز.

نیسان ماکسیما چند مایل دوام می آورد؟

یک نیسان ماکسیما تا زمانی که شما از آن مراقبت می کنید نباید مشکلی برای دوام ۱۵۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ مایلی داشته باشد، اما برخی از نمونه های مسافت پیموده شده بالاتر همچنان در جاده ها وجود دارند. ماکسیما سدان پرچم‌دار نیسان است و معمولاً خودروی خوبی هستند، اما برخی از مدل‌های قبلی مشکلات انتقال دارند که می‌تواند آنقدر گران شود که کل خودرو را تمام کند.

موتور در نیسان ماکسیما یکی از نقاط قوت آن است. موتورهایی که در تمام نسل‌ها ارائه شده‌اند قوی هستند و معمولاً از بسیاری از اجزای دیگر خودرو دوام خواهند داشت. اگر می خواهید نیسان ماکسیما شما برای مدت طولانی دوام بیاورد، بهتر است تعمیر و نگهداری منظم آن را در صورت نیاز انجام دهید. انجام تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده ساییدگی و پارگی قطعات مکانیکی را کاهش می دهد و به ماندگاری خودرو کمک می کند.

ماکسیما در مجموع خودرو خوبی است، اما اگر به دنبال یک خودروی دست دوم هستید، توصیه می‌کنم آن را بررسی کنید. یک مکانیک حرفه ای می تواند تمام اجزای خودرو را بررسی کند و مطمئن شود که هیچ آسیب پنهانی که در آینده ممکن است برای شما هزینه داشته باشد وجود ندارد.

تعمیرگاه نیسان ماکسیما

تهران مدرن شرق تهران مرکز تخصصی تعمیر انواع مشکلات ایجاد شده در مدل هایم ختلف خودروی نیسان ماکسیما در ایران است و تمامی موارد مربوط به تعمیرات از صافکاری تا تعمیر بخش های داخلی و کابین خودرو توسط افراد متخصص انجام می شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست