تعمیرگاه برق خودرو, تعمیرگاه خودرو های چینی-تهران مدرن

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. مجله تعمیرگاه
  4. chevron_right
  5. تعمیرگاه برق خودرو, تعمیرگاه خودرو های چینی-تهران مدرن

تعمیرات برقی ام وی ام ۵۳۰ | تعمیرگاه برق MVM 530 | تعمیر برق انژکتور خودرو

مشکلات برقی ام وی ام ۵۳۰ همیشه به اندازه باتری خاموش یا کم نور شدن چراغ خودرو آشکار نیست. کم‌نور شدن چراغ‌های جلو، تأخیر در راه‌اندازی، و عملکرد ضعیف سیستم‌های الکتریکی، همگی نشانه‌های آشکاری هستند که نشان می‌دهد ممکن است نیاز به تعمیر برق داشته باشید. گاهی اوقات چیزی به سادگی سیم فرسوده یا مدار فرسودگی می تواند دلیل این مشکل باشد. اما زمانی که هر چیزی از چراغ‌ها گرفته تا سیستم سرگرمی از نظر نحوه عملکرد ضعیف می‌شود، نشانه مستقیم این است که ماشین شما نیاز به تعمیر دارد.

تعمیرات برقی ام وی ام ۵۳۰ در تعمیرگاه تهران مدرن شرق تهران

در خودروهای انژکتوری به علت سیستم سوخت رسانی متفاوت دارای دسته سیم و وجود سنسورهایی برای رساندن اطلاعات به ecu است. ایسیو کامپوتر خودرو است و در واقع نقش دستوردهنده در خودرو دارد. برای اینکه ecu خودرو دستور دهد بایستی یکسری سنسور عمل کرده و به وسیله دسته سیم پیام را به کامپیوتر خودرو ارسال می‌کند. با توجه به توضیحات مختصری که درباره سیستم‌ها انژکتوری داده شده است مشخص می‌گردد که این خودروها در بسیاری موارد با وجود کوچکترین مشکلی نیاز به یک تعمیرگاه برق خودرو پیدا می‌کنند.

در تعمیرگاه برق خودرو تهران مدرن نوع خدماتی که در رابطه با برق خودرو ارائه می‌گردد بسیار متنوع است. در واقع با کوچکترین ایرادی در رابطه با ریپ زدن ، بالا رفتن دور موتور خودرو ، روشن نشدن موتور با استارت ، کم شدن شتاب خودرو ، روشن و خاموش شدن اتومبیل ، روشن نشدن خودرو در هوای سرد و …. می‌توانید به تعمیرگاه برق خودرو تهران مدرن در شرق تهران مراجعه نمایید. هر گونه تعمیرات برقی ام وی ام ۵۳۰ در این مرکز با ضمانت و گارانتی ارائه می‌گردد.

_ تعمیرات سیم کشی ام وی ام ۵۳۰

در تعمیرگاه تهران مدرن تعمیرات سیم کشی ام وی ام ۵۳۰ که شامل ترمیم سیم کشی ، تعویض سیم کشی ، تعویض سوکت و یافتن برق دزدی است به صورت تخصصی و با ضمانت نامه کتبی ارائه می‌گردد. از جمله مواقعی که سیمکشی خودرو نیاز به تعمیر دارد زمانیست که خودرو استارت نمی‌خورد.

متاسفانه نصب غیر‌اصولی دزدگیر، سیستم‌های صوتی، گرمکن صندلی، کروز کنترل و … از نوع متفرقه با وصله‌ پینه‌ کردن سیم‌کشی خودرو ، می‌تواند مشکلات برقی فراوانی را ایجاد کند ، خصوصا در خودروهای امروزی که دارای کیلومترها سیم‌کشی و انواع مختلف کنترل یونیت‌ها و سنسورها هستند.

بهترین تعمیرگاه ماکسیما در تهران

تعمیرات برق انژکتور ام وی ام ۵۳۰

ECU یا واحد کنترل الکترونیکی مغز خودروهای انژکتوری است. در سیستم‌های انژکتوری یک سری سنسور یا حسگر به کار گرفته شده که این سنسورها با ECU در ارتباط هستند و اطلاعات لازم را برای ECU ارسال می‌کنند. در صورتی که ECU یا سنسورها با مشکل مواجه شوند خودرو نیز با مشکل مواجه خواهد شد.

از جمله مهم‌ترین سنسورهای به کار رفته در خودرو می‌توان به سنسور مپ ، سنسور میل سوپاپ ، سنسور دور موتور ، سنسور دمای هوای بیرون ، سنسور اکسیژن اول ، سنسور اکسیژن دوم و سنسور موقعیت دریچه گاز اشاره کرد.

تعمیرگاه برقی تهران مدرن ، در تعمیرگاه تخصصی ما تمامی خدمات برق خودرو انجام می‌شود از جمله :

تعمیرات برق انژکتور
تعمیر گاز نخوردن mvm 530
تعمیر ریپ زدن mvm 530
تعمیر دل دل کردن ام وی ام ۵۳۰
باطری سازی ام وی ام ۵۳۰
تعمیرات ایسیو ام وی ام ۵۳۰
تعمیر یونیت ABS
تعمیر ایربگ
تعمیر جعبه فیوز و یونیت های BCM انجام می‌شود.

ما متخصصین برق و سیم کشی خودروهای ایرانی و خارجی را در مجموعه خود داریم که برند های مختلف خودرو را را تعمیر می‌کنند. تعمیرات برقی ام وی ام ۵۳۰ از جمله این خدمات است.

رفع مشکل کار نکردن فن ام وی ام ۵۳۰

سیستم فن مانع از بالا رفتن دمای موتور خودرو می‌شود و یکی از اجزای اصلی سیستم خنک کننده خودرو می‌باشد. بنابراین در صورتی که سیستم فن با مشکل مواجه شود، دمای موتور بالا رفته و اصطلاحاً خودرو ام وی ام ۵۳۰ جوش می‌آورد. اجزای سیستم فن شامل سنسور دمای آب، کنترل یونیت فن، رله فن، فیوز فن و موتور فن است. در صورتی که برای هر کدام از قطعات مشکلی پیش بیاید فن خودرو نمی‌تواند به درستی کار کند بنابراین کارایی سیستم خنک کننده پایین می‌آید.

در صورتی که دمای موتور خودرو بهینه نباشد باعث استهلاک ماشین می‌شود و در صورتی که به سرعت به رفع مشکل فن خودرو نپردازید و خودرو به مدت طولانی در دمای بالا کار کند به مرور باعث از کار افتادن موتور خودرو می‌شود.

در صورت بروز مشکل در سیستم فن، مشکلات زیر به وجود می‌آیند:

بالا رفتن دمای موتور و به اصطلاح جوش آوردن موتور
قطع ناگهانی کمپرسور کولر
افزایش مصرف سوخت
خالی شدن سریع شارژ باتری
افزایش دمای آب

امروزه در اکثر خودرو‌های سواری از فن‌های برقی به جای پروانه‌های مکانیکی قدیمی استفاده می‌شود. این فن‌ها در مقابل رادیاتور نصب می‌شوند و زمانی که دمای آب از مقدار معین بالاتر رفت و باز شدن ترموستات اجازه گردش آب در مدار را داد، با دمیدن هوای پر سرعت به بدنه و صفحات خنک کننده رادیاتور موجب کاهش دمای مایع خنک کننده تا میزان تعیین شده می‌شوند.

در صورتی کار نکردن فن ام وی ام ۵۳۰ می‌توانید به تعمیرگاه خودرو تهران مدرن در شرق تهران مراجعه نمایید.

_ تعمیر کولر mvm530 در تعمیرگاه تهران مدرن در شرق تهران

سیستم تهویه مطبوع خودرو از چهار قسمت اصلی تشکیل شده است که شامل کمپرسور، کندانسور، کپسول خشک کننده و اواپراتور است که برای داشتن هوای مطبوع خودرو بایستی هر چهار قسمت با هم کار کنند و در صورت بد کار کردن کولر خودرو و یا کار نکردن آن میتوان علت را در این سه قسمت جویا شد. کمپرسور توسط تسمه ای به موتور ماشین متصل است که در آن گاز مبرد با فشار و دمای بالا فشرده شده و سپس به کندانسور، پمپ می شود.

کندانسور مانند رادیاتور ماشین باعث از بین بردن گرما می شود ولی در عین حال با خنک کردن گاز مبرد در فشار بالا آن را به مایع تبدیل می کند. کپسول خشک کننده نیز به عنوان منبع ذخیره گاز مبرد و جاذب رطوبت گاز عمل می‌کند. اواپراتور مجموعه‌ای از قطعات است که وظیفه کاهش گرمای هوای کابین خودرو و جذب رطوبت از هوای داخل کابین است.

ممکن است پس از مدتی متوجه شوید که کولر هوای درون خودرو را به خوبی مطبوع نمی‌کند، در این هنگام بایستی گاز کولر را بررسی کنید و در صورت تمام شدن گاز کولر آن را شارژ نمایید. اصولا توصیه بر اینست که هر دو سال یکبار کولر خودرو را سرویس کنید. در صورت سرویس نکردن به موقع کولر خودرو ممکن است در دراز مدت لوله‌های داخلی کولر شکسته شوند و یا قطعات دیگر آن از بین روند.

روشن نشدن چراغ ام وی ام ۵۳۰ و رفع آن

ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که با فشار دادن اهرم چراغ خودرو روشن نشود. این موضوع مخصوصا در شب و جاده می‌تواند بسیار خطرناک باشد. دلایل زیادی برای روشن نشدن چراغ خودرو وجود دارد که بایستی توسط یک برقکار خودرو بررسی شود. یکی از موارد سوختن لامپ خودرو است. جنس لامپ و کیفیت ساخت آن تاثیر مستقیمی بر طول عمر لامپ دارد. از عواملی که باعث سوختن لامپ mvm 530 می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

ایراد در سیستم دینام و باتری
شارژ بیش از حد برق
نوسانات برق
اشکال در فیوزها
اشکال در مدار سیم کشی خودرو

تعمیرات برقی خودرو تعمیر چراغ ام وی ام ۵۳۰ تعمیرات چراغ خودرو

همواره نکاتی وجود دارد که با رعایت کردن آنها طول عمر لامپ خودرو افزایش میابد. از جمله اینکه از نور بالا خودرو کمتر استفاده نمایید و از جابه جا کردن مکرر نور بالا به پایین خودداری کنید. سعی کنید چراغ‌های خودرو را بیشتر از ۵ ساعت در شب روشن نگه ندارید، چراکه باعث گرم شدن بیش از حد لامپ خودرو می‌شود. همچنین هنگام تعویض لامپ خودرو دقت کنید که قسمت شیشه‌ای لامپ را لمس نکنید.

لازم است حداقل ماهی یکبار عملکرد کلیه لامپ ‏های سیستم روشنایی خودروی خود را توسط روشن کردن کلیه چراغ‏های خودرو، تغییر وضعیت دسته راهنما، زدن دکمه فلاشر و پا گذاشتن روی پدال ترمز و قرار دادن اهرم تعویض دنده به حالت دنده عقب کنترل کنید.

در صورت سوختن یکی از لامپ‌های چراغ جلو خودرو در صورتی که به موقع رسیدگی نشود، باعث می‌شود لامپ دیگر نیز به علت افزایش جریان الکتریکی بسوزد.

در تعمیرگاه برق خودرو تهران مدرن ، تعمیر چراغ خودرو ام وی ام ۵۳۰ و نیز تعویض لامپ انجام می‌شود. لازم به ذکر است که تمام خدمات این مجموعه همراه با ضمانت و گارانتی کتبی است.

ام وی ام ۵۳۰

ام‌وی‌ام ۵۳۰ جذابیت ظاهری خاصی ندارد و با رینگ و لاستیک کوچک نسبت به بدنه و صندوق عقب مکعبی شکل طراحی عادی دارد. داخل کابین نیز به نسبت قیمت کیفیت مناسب است و ظاهر ساده ی آن رضایت بخش است. موتور دو لیتری قدرت و شتاب مناسبی فراهم می کند و احتیاجات راننده برای رانندگی عادی و روزمره را کاملاً برآورده می‌نماید. معمولاً خودروهای چینی به داشتن تجهیزات زیاد نسبت به قیمت معروفند و ۵۳۰ هم از این قاعده مستثنی نیست.

تعمیرگاه ام وی ام در شرق تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست