تعمیرات تخصصی هیوندا

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. تعمیرگاه خودرو در تهران
  4. chevron_right
  5. تعمیرات تخصصی هیوندا

بهترین و تخصصی ترین تعمیرگاه هیوندای در تهران

تهران مدرن گیربکس یکی از تخصصی ترین مجموعه های تعمیرگاهی در تهران است که با در اختیار داشتن بهترین تعمیرکاران هیوندای تمامی خدمات تعمیرات هیوندای در تعمیرگاه تهران مدرن را به حرفه ای ترین شکل ممکن و با مناسب ترین قیمت انجام میدهد.

تعمیرگاه هیوندای در مجموعه تهران مدرن انجام کلیه خدمات تعمیرگاهی و سرویس های دوره ای خودرو های هیوندای را با بالاترین کیفیت انجام میدهد. در صورتی که صاحب خودرو های هیوندای هستید میتوانید تمامی سرویس های دوره ای یا انجام تعمیرات تخصصی از جمله تعمیر موتور هیوندای، تعمیر گیربکس هیوندای، تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق و تعمیر و عیب یابی سیستم برق و الکترونیک هیوندای را به ما بسپارید.

تعمیرگاه تخصصی هیوندای در مجموعه تهران مدرن

آیا به دنبال بهترین تعمیرگاه هیوندای در تهران هستید؟ تعمیرگاه تخصصی مدرن تهران مدرن یکی از تخصصی ترین تعمیرگاه های هیوندای در تهران است که با در اختیار داشتن بهترین و کارآموزده ترین تعمیرکاران، آماده ارائه خدمات تعمیرات خودرو های هیوندای از جمله تعمیر موتور هیوندای، تعمیر گیربکس هیوندای، تعمیر سیستم برقی خودرو های هیوندای، عیب یابی و تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق هیوندای، دیاگ تخصصی خودرو های هیوندای و انجام کلیه سرویس های مربوط به خودرو های هیوندای است. در ادامه به صورت مفصل تر در رابطه با هر یک از خدمات گفته شده صحبت خواهیم کرد.

تعمیر موتور هیوندای همراه با سرویس کامل موتور

تعمیر موتور هیوندای و سرویس کامل آن یکی از خدمات تخصصی تعمیرگاه تهران مدرن است. تمامی ایرادات موتور هیوندای از جمله صدای موتور و سر سیلندر، تعمیرات اساسی موتور هیوندای، تعمیر و رفع مشکل نشتی آب و روغن موتور هیوندای، تعویض و بررسی سطح کیفی روغن موتور هیوندای و تخمین هزینه تعمیرات هیوندای از جمله کار هاییست که توسط بخش تعمیرگاه هیوندا در مجموعه تهران مدرن گیربکس انجام میشود. یکی از ایرادات رایج در موتور های هیوندای میتوان به cvvt و ضعف واشر سرسیلندر اشاره کرد.

تعمیر گیربکس هیوندای و سرویس اساسی گیربکس

تعمیر گیربکس هیوندای یکی دیگر از خدمات تخصصی “تعمیرگاه هیوندای در تهران مدرن ” است. از جمله مواردی که برای عیب یابی و تعمیر گیربکس هیوندای صورت میگیرد بررسی تقه شدید گیربکس در حالت های مختلف، بررسی کارکرد یا عدم کارکرد سیستم چهار چرخ محرک یا 4WD، بررسی سطح و کیفیت روغن گیربکس هیوندای، انجام تعویض روغن گیربکس هیوندای با دستگاه تمام اتوماتیک، تست و تعمیر توربین گیربکس هیوندای به صورت تخصصی، تعویض فیلتر روغن گیربکس هیوندای و… از جمله خدمات تعمیر گیربکس هیوندای در مجموعه تهران مدرن در بخش تعمیرگاه هیوندا است.

تعمیر جلوبندی و سیستم تعلیق خودرو هیوندای

عیب یابی و تعمیر سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو های هیوندای از دیگر خدمات تعمیرگاهی هیوندای در مجموعه تهران مدرن است. تشخیص و رفع صدای جلوبندی و عقب بندی، بررسی مشکل نشتی بالون کمک های جلو و عقب، عیب یابی سیستم کنترل پایداری هیوندای، تنظیم زاویه چرخ های هیوندای، تنظیم ارتفاع خودرو و… از جمله خدمات بخش تعمیر جلوبندی و عقب بندی و سیستم تعلیق هیوندای در مجموعه ماست.

خدمات برق خودروی هیوندای، سیم کشی و تعمیر یونیت سیستم های برقی

استفاده از دستگاه دیاگ تخصصی برای رفع علائم پشت آمپر و همچنین مشخص شدن مشکلات برقی خودرو، بررسی مدارات و سیم کشی یونیت های هیوندای، بررسی عملکرد سیستم گرمایش و سرمایش هیوندای، تنظیم موتور و بررسی پارامتر های آلایندگی خودرو های هیوندای از دیگر خدمات برق خودرو های هیوندای ، تعمیر شیشه بالابر برقی، تعمیر اسپیرال فرمان و پنل بخاری از دیگر خدمات عیب یابی و تعمیر سیستم برقی هیوندای در مجموعه تهران مدرن است.

تعمیر صندلی برقی هیوندای و سرویس صندلی هیوندای

معمولا خرابی این صندلی ها طوری است که در یک جهت کار میکند و در یک جهت کار نمیکنید. از نظر تامین قطعه برای صندلی های برقی هیوندای باید گفت که قطعات آن در بازار موجود نمیباشد. و باید کیت کامل تهیه کرد یا برخی از قطعات را به صورت استوک تهیه کرد. اما در برخی موارد مشکلات این صندلی ها قابل تعمیر هستند مانند تعمیر کلید ها، سیم کشی ها و موتور ها.

بهترین تعمیرگاه هیوندای در تهران کدام است؟

بهترین تعمیرگاه هیوندا در تهران، تعمیرگاه تهران مدرن است که تمامی خدمات تعمیر هیوندای را توسط بهترین متخصصان انجام میدهد. تعمیرات هیوندای در این مجموعه شامل تعمیر موتور، گیربکس، جلوبندی، سیستم برقی، سیستم تعلیق و … میباشد. در صورتی که قصد انجام عیب یابی و تعمیرات خودروی هیوندای را دارید با ما تماس حاصل فرمایید.

هزینه تعمیرات هیوندای در تعمیرگاه هیوندای چه قدر است؟

هزینه تعمیر خودرو های هیوندای مقدار ثابت و مشخصی ندارد. هزینه تعمیرات میتواند به مشکل ایجاد شده در خودرو، نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعه یا به عبارتی قابل تعمیر بودن قطعه معیوب یا غیر قابل تعمیر بودن آن بستگی دارد. برای تخمین هزینه تعمیرات میتوانید پس از هماهنگی با کارشناس برای عیب یابی خودرو به تعمیرگاه مراجعه نمایید.

مقایسه هزینه تعمیرات هیوندای در تعمیرگاه و نمایندگی

نمایندگی های هیوندای در ایران زیر نظر شرکت وارد کننده خودرو فعالیت دارند ولی تعمیرگاه زیر نظر اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو فعالیت دارند. در نمایندگی ها دیگر رفع عیب خودرو در اکثر مواقع با تعویض کلی مجموعه قطعات خراب همراه است که هزینه بسیار بالایی را برای مالکین در پی دارد در صورتی که در تعمیرگاه ها دیگر بیشتر به رفع عیب قطعه معیوب می پردازند تا حدالامکان!

تامین قطعات اورجینال هیوندای به چه صورت امکان پذیر است؟

اولین نکته درباره این امر مهم یعنی تامین قطعات اورجینال این است که ملاک اصل بودن یک قطعه بر چسب و هولوگرام آن نیست این امر مالکین محترم را در بازار آشفته کنونی به خطا انداخته بلکه مشاهده قطعات توسط کارشناس تعمیرگاه و بر اساس تجربه و حسن سابقه ی تامین کننده قطعات تعمیرگاه روشی به مراتب مطمئن تر می باشد با وجود دلال ها و واسطه گر های زیاد در بازار قطعات این تفکر غلط را در ذهن عموم افراد ایجاد شده که اگر خود قطعه را خریداری کنند ارزان تر تمام میشود؛ در صورتی که دلایل فوق الذکر این تفکر را مردود میکند مخصوصا برای قطعات حساس داخل موتور.

تعمیرگاه سانتافه | تعمیرگاه هیوندای سانتافه | تعمیر هیوندا سانتافه

تعمیرگاه هیوندا سانتافه در مجموعه تهران مدرن، یکی از واحد های تخصصی تعمیرگاه هیوندای است که تعمیرات این خودرو توسط بهترین تعمیرکاران هیوندای به صورت حرفه و تخصصی انجام میشود. هیوندای سانتافه از جمله آن خودرو هایی است که موتور ضعیفی دارد. اما به دلیل آپشن و امکانات بسیار زیاد، فروش زیادی را در ایران تجربه کرد. اگر صاحب خودروی هیوندای سانتافه هستید، باید بدانید که تعویض قطعات به جای تعمیرات آن باعث افزایش هزینه شما در تعمیرات میشود. ما در واحد “تعمیرگاه هیوندای” تمام تلاش خود را برای تعمیر قطعه معیوب انجام میدهیم تا مشتری نیازی به تهیه قطعه نو با قیمت بالا نباشد که همین کار سبب کاهش هزینه تعمیرات خواهد شد.
سانتافه، شاسی بلند هیوندای از کلاس کراس اوورهای سایز متوسط، با داشتن محبوبیت بالا و سابقه فروش بسیار خوب در ایران به یکی از پرفروش‌ترین خودروهای وارداتی بازار کشور تبدیل شد که حلقه رقابت را برای رقبای ژاپنی خود تنگ کرده بود.
قبل از آن که واردات خودرو خارجی به کشور ممنوع شود، خودروهای کره‌ای داغ‌ترین بازار فروش در ایران را به خود اختصاص می‌دادند. این خودرو‌ها با بهره بردن از ستاپ فنی قابل قبول و سطح آپشن‌های رفاهی بالا آن هم در بازه قیمتی به مراتب کمتر از خودروهای وارداتی ژاپنی و اروپایی، برترین گزینه‌های مورد انتخاب مشتریان ایرانی بودند.
اولین نسل وارداتی سانتافه به ایران با کد شناسایی CM از نسل دوم بود که بیش از یک دهه پیش از سوی آسان موتور، نماینده رسمی واردات هیوندای در ایران در بازار کشور تزریق شد. تکیه این خودرو بر اتاق جادار و بزرگ، پیشرانه V6 و سطح قابل توجهی از آپشن‌های رفاهی، آن را به یکی از پرفروش‌ترین کراس اوورهای ایران بدل و فروش بالا در نسخه صفر کیلومتر و بازار داغ فروش دست دوم آن را تضمین کرد.
سانتافه DM نسل سوم (۲۰۱۲-۲۰۱۸) این خودرو بود که هم از سوی آسان موتور و هم از سوی کرمان موتور روانه بازار ایران شد. این خودرو به دلیل وضع لایحه منع واردات خودروهای لوکس (خودروهای مجهز به پیشرانه‌های حجیم‌تر از ۲.۵ لیتر) شانس عرضه در نسخه‌های V6 را از دست داد اما در عین حال به دلیل داشتن محبوبیت بسیار زیاد در بازار ایران، همچنان توانست با پیشرانه‌‌های چهار سیلندر خطی به کشور وارد شود و استقبال بسیار گرمی را شاهد باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست