تعمیرات انواع خودرو های سانگ یاگ

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. سانگ یانگ
  4. chevron_right
  5. تعمیرات انواع خودرو های سانگ یاگ

تعمیرگاه سانگ یانگ در شرق تهران

اگر صاحب یک خودرو از برند سانگ یانگ (SsangYong) هستید، خوب است بدانید در تهران مدرن می توانید خدمات تعمیرگاهی سانگ یانگ نظیر:

تعمیر موتور سانگ یانگ
تعمیر گیربکس اتوماتیک سانگ یانگ
تعمیر جلوبندی سانگ یانگ
تعمیرات برق تخصصی سانگ یانگ
نصب آپشن های سانگ یانگ
سرویس های دوره ای سانگ یانگ

را نزد متخصص ترین و مجرب ترین تعمیرکاران دریافت نمایید.

کمپانی سانگ یانگ موتور چهارمین شرکت بزرگ اتومبیل سازی در کره جنوبی است. شرکت هندی Mahindra & Mahindra در سال 2011، هفتاد درصد از سهام سانگ یانگ را دراختیار گرفت. این شرکت هندی در حال حاضر نیز حدود 75 درصد از سهام سانگ یانگ را در تصرف خود دارد.

شرکت سانگ یانگ در ابتدا به عنوان دو شرکت مستقل شروع به کار کرد. کارگاه دونگ وان موتور که در سال 1954 تاسیس شد و کمپانی دونگبانگ که زمان تاسیس آن به 1962 بر می گردد. این دو شرکت در اواسط سال 1963 میلادی، تحت نام هادونگوان موتور با یکدیگر ادقام شدند. در سال 1964، این شرکت شروع به ساخت خودروهای جیپ، کامیون و همچنین اتوبوس برای ارتش امریکا نمود. این کمپانی در سال 1986، به مالکیت گروه تجاری SsangYong در آمد. پس از آن نیز در سال 1988 نام این شرکت به سانگ یانگ موتور تغییر کرد. در سال 1991، این شرکت کره ای یک همکاری در زمینه تکنولوژی را با شرکت دایملر بنز شروع کرد. طبق این قرار داد، شرکت سانگ یانگ با استفاده از تکنولوژی شرکت بنز شروع به ساخت یک SUV نمود. نتیجه این همکاری اتومبیل موسو بود که در ابتدا توسط مرسدس بنز و بعدها توسط سانگ یانگ به بازار عرضه می شد. سانگ یانگ در ادامه فعالیت هایش سود بسیاری از این اتحاد کسب کرد از جمله تولید و عرضه اتومبیل هایی با طراحی بنز مانند ایستانا، کوراندو، رکستون، چیرمن اچ و کایرون.

در سال 1997 دوو موتورز قسمت عمده سهام گروه سانگ یانگ را خریداری نمود و در سال 2000 نیز دوباره آن را فروخت. در سال 2004، اتومبیل ساز چینی SAIC، 51 درصد از سهام کمپانی سانگ یانگ موتور را خریداری نمود.

در سال 2009 و پس از ضرر 75.4 میلیون دلاری شرکت، کمپانی برای مدتی به حال تعلیق در آمد. این اتفاق ممکن است به خاطر بحران اقتصاد جهانی و کاهش نرخ تقاضا رخ داده باشد. در آگوست همان سال اعتصاب کارگران پس از 77 روز به پایان رسید و تولید دوباره از سر گرفته شد. تحلیلگران و کارمندان سانگ یانگ، سرمایه گذار چینی خود SAIC را متهم به سرقت اطلاعات مرتبط با خودروهای هایبرید و همچنین عدم پایبندی به سرمایه گذاری ادامه دار کردند. ادعای سرقت تکنولوژی توسط SAIC در دادگاه رد شد، اما به خاطر مسائلی دیگر محکوم گشت.

در سال 2010 و زمانی که قرار داد تجاری جنرال موتورز با دوو به پایان رسید، جنرال موتورز و سانگ یانگ قرار داد فروشی را برای تامین خودرو برای سانگ یانگ منعقد کردند. با یان قرارداد مبلغ 17.6 میلیون دلار به شرکتی که تازه از ورشکستگی خارج شده بود واریز گشت.

در سال 2010، این شرکت طی بیانیه ای اعلام کرد که چهار شرکت داخلی و خارجی علاقه مند به مالکیت سانگ یانگ هستند. این امر موجب افزایش 15 درصدی سهام شرکت شد. در آگوست 2010 شرکت هندی Mahindra & Mahindra از بین نامزدهای مطرح شده انتخاب شد. قرارداد در سال 2011 تکمیل شد و برای شرکت هندی 463.6 میلیون دلار هزینه دربر داشت.

در سال 2015 سانگ یانگ اتومبیل تیوولی (Tivoli) را روانه بازار کرد؛ اولین خودرو تولید شده توسط این شرکت پس از ورود سرمایه گذار جدید. حدود یک سال پس از عرضه این خودرو، شرکت اعلام کرد که پس از 9 سال به سود دهی رسیده است. Mahindra و سانگ یانگ پس از این همکاری های خود را در زمینه توسعه اتومبیل های موتوری و الکتریکی توسعه دادند.

برای دریافت خدمات تعمیر خودروی برند سانگ یانگ خود با مجموعه تهران مدرن تماس حاصل فرمایید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست