بهترین تعمیرگاه تهران مدرن -شرق تهران

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. مجله تعمیرگاه
  4. chevron_right
  5. بهترین تعمیرگاه تهران مدرن -شرق تهران

تعمیرگاه ماشین خارجی

اعتماد به تبحر و تجربه مکانیک و اطمینان از سلامت کاری و رفتاری وی ، برای صاحبان خودروهای وارداتی همیشه به سختی انجام می ­گیرد . اگر شما هم خودروی یا ماشین خارجی سوار می­شوید و دنبال تعمیرگاه لکسوس ، تعمیرگاه هیوندای ، بنز و… می ­گردید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

خدمات خودرویی تهران مدرن

تمام چیزهایی که برای یک خودرو نیاز دارید به آسانی فراهم خواهیم کرد.خدمات خودرویی تهران مدرن در شرق تهران ماموریت اصلی تعمیرگاه در حوزه‌های تعمیرات و تامین قطعات انواع خودروی سواری تعریف شده است. چشم انداز تهران مدرن تبدیل شدن به بزرگترین شبکه سراسری خدمات خودرو تا سال 1404، بصورتی که بیشترین آرامش خاطر مشتری به پشتوانه ضمانت خدمات استاندارد ما فراهم گردد.
خرید ماشین در شرایط فعلی جامعه ما به خودی خود سخت است ؛ ولی حفظ کیفیت آن خودرو با توجه به اوضاع جاده ­ها ، راننده­ های بی­ ملاحظه و لوازم یدکی گران و بعضا تقلبی از آن هم سخت‌تر است.
هر کسی در این اوضاع اقتصادی و قیمت‌های سرسام آور بازار خودرو و لوازم یدکی ، یقینا به دنبال بهترین مرکز برای تعمیر ماشین خود و سرویس آن می‌گردد. در این مطلب می‌خواهیم بهترین تعمیرگاه ماشین خارجی را به شما معرفی کنیم، تعمیرگاه تهران مدرن

تهران مدرن

بهترین تعمیرگاه چه ویژگی­ هایی دارد؟

برای آن­که تعمیرگاه ماشین خارجی به شما حس اطمینان و مثبتی بدهد تا بدون دل­ نگرانی خودروی خود را به آن بسپارید، لازم است که واجد ویژگی­ هایی باشد. برخی از این ویژگی­ ها را با هم مرور می­ کنیم:

عیب­ یابی سریع و صحیح

شخیص صحیح و سریع توسط کارشناسان مشغول در تعمیرگاه ماشین خارجی ، یک مزیت بزرگ محسوب می­ شود. با تشخیص سریع و صحیح، هم در هزینه و وقت مشتری صرفه­ جویی می­ شود و هم خوشنامی و اعتبار برای تعمیرگاه ماشین خارجی دربردارد. به علاوه متخصصان فنی، فرصت بیشتری برای رسیدگی به خودروهای بیشتر دارند و در نهایت سودآوری بیشتر برای تعمیرگاه ماشین خارجی به ارمغان می ­آید.

داشتن مساحت مناسب

فضای تعمیرگاه ماشین خارجی هرچه بزرگتر باشد، کار برای تیم اجرایی آن راحت­تر بوده و اساسا حس مثبتی هم به مراجعه کننده القا می­ شود.

دسترسی آسان

نه تنها برای تعمیرگاه ماشین خارجی ، بلکه برای هر کسب و کاری دسترسی آسان برای مشتری، یک مزیت محسوب می ­شود.

پوشش کامل خدمات خودرویی

اگر شما به عنوان مثال مالک خودروی لکسوس باشید ، قطعا به دنبال بهترین تعمیرگاه لکسوس برای رفع مشکل احتمالی خودروی­ تان هستید. در عین حال ممکن است نیاز به لاستیک هم داشته باشید و اگر فرصت کنید ماشینتان را به کارواش هم خواهید برد. حال اگر بدانید یک تعمیرگاه تخصصی همه این امکانات را با هم در اختیارتان خواهد گذاشت، قطعا شگفت زده می­ شوید! تنوع در خدمات همیشه برای مشتری جذاب است.

کادر مجرب و متخصص

بهره گرفتن از افراد فنی و اصطلاحا کادری مجرب یکی دیگر از گزاره‌هایی است که موجب قدرتمند شدن یک مجموعه تعمیرگاه ماشین خارجی می‌شود.

قیمت مناسب خدمات ارائه شده در تعمیرگاه

ین روزها از هر چه بگذریم، سخن صرفه اقتصادی از همه چیز مهم ­تر است. تعمیرکارانی که در تعمیرگاه هیوندای ، تعمیرگاه تویوتا ، تعمیرگاه لکسوس ، تعمیرگاه کیا ، تعمیرگاه نیسان ، تعمیرگاه بنز و تعمیرگاه بی ام و مشغولند، وقتی از سوی مردم، عنوان منصف دریافت می ­کنند که زمان مراجعه مشتری، هزینه های او را کنترل کرده، نسبت به خودرو شناخت داشته باشند و البته هزینه اضافی برای آن نتراشند!

تعمیرگاه ام وی ام در شرق تهران

کیفیت مناسب قطعات و تجهیزات مورد استفاده

کیفیت مناسب قطعات مورد استفاده به جهت حساسیت به خصوص درباره خودروهای خارجی، فاکتوری بسیار مهم برای تعمیر این خودروهاست. اگر تجهیزاتی که در تعمیرگاه ماشین خارجی استفاده می­ شود و قطعاتی که روی خودروها بکار برده می­ شود، با کیفیت و استاندارد باشند، نتیجه مطلوب تری در پی خواهد داشت.

بهترین تعمیرگاه تخصصی ماشین خارجی

داشتن خودرو یکی از دغدغه های امروزی و می توان گفت که یکی از مهمترین وسایل که افراد را به خود وابسته کرده است. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که اتومبیل شما دچار مشکل شود و مجبور باشید برای چند روز بدون ماشین سپری کنید.
در این مدتی که ماشین در تعمیرگاه ماشین خارجی است اهمیت بودن ماشین برای شما محرز خواهد شد و تاثیراتی را در زندگی شما برجای خواهد گذاشت. از جمله این تاثیرات می توان به دردسرها، خستگی های و هزینه های اضافی اشاره کرد که صاحب خودرو متحمل می شود.

ممکن است شما به تعمیرگاهی مراجعه کنید و بعد از تعمیر شدن و دریافت خودروی خود متوجه شوید که مشکل قبلی همچنان وجود دارد و برطرف نشده است. در این مواقع باید مجددا به تعمیرگاه ماشین خارجی مراجعه کنید و دوباره همان مسیر قبلی را طی کنید و حتی هزینه قبلی را پرداخت کنید.
از این روز به صاحبان خودروهای خارجی توصیه می شود برای تعمیر خودروهای خود به تعمیرگاه های تخصصی ماشین خارجی مراجعه کنند. زیرا تعمیر ماشین های خارجی نیاز به تخصص و دانش بیشتری نسبت به خودرهای ایرانی دارد.

بهترین تعمیرگاه تهران کجاست؟

تعمیرگاه تهران مدرن یکی از بهترین تعمیرگاه های خودروهای سواری ولوو، نیسان، هیوندا، مرسدس بنز، بی ام و، کیا و تویوتا است. این تعمیرگاه با داشتن فضای تعمیرگاهی، یکی از بهترین ­ترین تعمیرگاه‌های تهران به شمار می‌آید.
از فاکتورهایی که باعث بهترین شناخته‌شدن تعمیرگاه تخصصی ماشین خارجی تهران مدرن می‌شود، دسترسی ساده آن به لحاظ رفت و آمد و در دسترس بودن است. موقعیت جغرافیایی تعمیرگاه تهران مدرن در فرجام غربی بین ولیعصر و عبادی به عنوان یکی از خوش مسیرترین نقاط شرق تهران واقع شده است.

در این تعمیرگاه پوشش خدمات خودرویی به صورت کامل توسط کارشناسان و متخصصان که تسلط کامل به عیوب خودرو دارند، انجام می ­شود. نیروهای تعمیرگاه تخصصی ماشین خارجی تهران مدرن با تجربه سالیان سال تجربه و البته تحصیلات آکادمیک، بر روی تعمیر هرگونه خودروی هیوندای، تویوتا، لکسوس و کیا مسلط هستند.
دارا بودن ضمانت خدمات در کنار ارائه قطعات با کیفیت، موجب شده تا تهران مدرن لقب بهترین تعمیرگاه خودروهای وارداتی را از سوی مشتریان دریافت کند.
در تعمیرگاه تهران مدرن درکنار تعمیر خودرو، خدماتی مانند باطری سازی ، لاستیک، کارواش ، صافکاری و … نیز ارائه می­شود و به طور خلاصه باید گفت، هر آنچه که یک خودرو لازم دارد را می ­توانید در این تعمیرگاه به آن دسترسی داشته باشید.

ویژگی های بهترین تعمیرگاه تخصصی ماشین خارجی

استفاده از متخصصین و مهندسین ماهر و با تجربه و آموزش دیده
سرعت در انجام کار همراه با دقت بالا
گارانتی کردن خدمات ارائه شده توسط تعمیرگاه و دادن برگه گارانتی و ضمانت کردن خدمات ارائه شده
مجموعه تهران مدرن برای راحتی حال مشتریان خود و در راستای مشتری مداری دارای خودروبر می باشد که با توجه به نوع خدمات درخواست شده از سوی مشتری به صورت رایگان در اختیار وی قرار خواهد گرفت.

مجموعه خدمات ارائه شده توسط تهران مدرن

خدماتی که در مجموعه سامیا برای خودروهای خارجی ارائه می شود شامل موارد زیر است:

بخش موتور

تعمیر موتورهای GDI و توربو به صورت تخصصی
تعمیرات اساسی موتور که شامل سوختن واشر سرسیلندر، روغن سوزی و یاتاقان زدن می باشد.
عیب یابی و تعمیر بد کار کردن و خام سوزی موتور به جهت معاینه فنی
تعمیر کاتالیزور
رفع صدای موتور هنگام استار زدن و روشن کردن موتور خودرو
تعمیر موتور ماشین خارجی

بخش گیربکس

عیب یابی و تعمیر کامپیوتر گیربکس
تعمیر و تعویض گیربکس
تعمیر ساعت گیربکس، توربین و رفع تقه ی تعویض دنده ها و گاز هرز
تعمیر گیربکس های اتوماتیک DSG- CVT به صورت تخصصی

تعمیر گیربکس اتوماتیک
در بخش دوم یعنی بخش مربوط به گیربکس اتوماتیک ، تعمیرگاه تهران مدرن به خدماتی مانند رفع عوامل مربوط به تاخیر در تعویض دنده، رفع عواملی که منجر به گاز هرز در گیربکس می‌شوند، رفع ضربه و اصطلاحا تقه در هنگام تعویض دنده، رفع عیوب TCM یا کامپیوتر و نیز رفع عیوب ساعت گیربکس می پردازد.

تعمیرگاه ماکسیما | تعمیرات خودرو | تعمیرگاه های مجاز

بخش سیستم تعلیق

تعمیر جعبه فرمان و رفع روغن ریزی
تعمیر و تعویض کمک ها و کمپرسور باد و تنظیم ارتفاع
جلوبندی و تنظیم زوایای چرخ های عقب و جلو و رفع لاستیک سایی
خدمات در بخش جلوبندی هم بسیار متنوع است، از جمله این خدمات می‌توان به سرویس جلوبندی و تعلیق خودرو به صورت کامل، تعمیر سیستم مربوط به تنظیم ارتفاع برقی و تنظیم زوایای چرخ‌های خودرو و رفع کجی آن ها اشاره کرد.

بخش برق و الکترونیک

تعمیر تخصصی سانروف
تعویض ترانس و لامپ های زنون
تعمیر و شفاف سازی چراغ های جلوی خودرو
شارژ گاز کولر و تعمیر کمپرسور و نشت گیری
عیب یابی و تعمیر سیم کشی بر اساس نقشه های کمپانی
عیب یابی و تعمیر یونیت های ECM, TCM, ABS و …
عیب یابی و تعمیر کروز و رادار و سنسورهای سپر
برق خودرو

تعمیرگاه ماشین خارجی

در حوزه خدمات مربوط به برق و دیاگ تعمیرگاه ماشین خارجی با بهره گیری از تیمی متخصص خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد. دو کار مهم مربوط به برق خودرو یعنی کالیبراسون و پروگرام آپشن‌های خودرو و همچنین تعمیرات سیم کشی خوردو به صورت کامل، از خدمات تخصصی ارائه شده در تعمیرگاه تهران مدرن است.

بخش صافکاری

صافکاری بدون رنگ به صورت تخصصی
شاسی کشی و صافکاری خودرو با دستگاه و تعمیر سپر
تخصص در امور تیونینگ
تعویض قطعه به صورت فابریک
بستن گیت و تغییر فیس

بخش نقاشی

نقاشی و اتاق رنگ مخصوص خودرو
کارشناسی رنگ خودرو
سرامیک و واکس بدنه
پولیش واکس بدنه
رنگ کردن بدنه خودرو بصورت فابریک
مات کردن بدنه به صورت سه بعدی
قلم گیری لیسه ای
تغییر رنگ رینگ و کلیپر

کلام آخر این­که با تهران مدرن دیگر نگران یافتن تعمیرگاهی با قیمت مناسب، مطمئن و تخصصی برای خودروهای وارداتی­ تان نخواهید بود. شما یک مکانیک ماهر در کنار خود خواهید داشت که بر تمام پیچیدگی­ های خودروهای جدید مسلط است!

تعمیر موتور ماکسیما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست