صافکاری انواع خودرو

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. تعمیرگاه خودرو در تهران
  4. chevron_right
  5. صافکاری انواع خودرو

چه زمانی به صافکاری خودرو نیاز داریم؟

صافکاری خودرو مهارتی در تعمیر بدنه خودرو است که همه صافکاران به خوبی قادر به انجام آن نیستند. اگر در اثر تصادف یا هر حادثه‌ای قسمتی از بدنه دچار فرورفتگی شود، برای بازگشت به حالت عادی به صافکار نیاز دارید. یک صافکار حرفه‌ای با بررسی قسمت‌‌های آسیب دیده و تخمین میزان آسیب، نوع صاف کردن را تعیین می‌کند. صافکاری در دو حالت بدون رنگ یا با رنگ انجام می‌شود. به عبارت دیگر می‌توان گفت که صافکاری بیش از این که کار تعمیری یا مکانیکی باشد، یک هنر در زمینه‌ی خودرو است. صافکار با استفاده از وسایل و دستگاه‌ها، هر‌گونه مشکل ایجاد شده روی بدنه خودرو را از بین می‌برد تا بدنه به حالت اولیه بازگردد. در برخی از تصادفات آسیب بیشتر از حدی است که قطعه صافکاری شود و صافکار باید قطعه مربوطه را تعویض کند. تعویض قطعه معمولا در درب‌ها، کاپوت و گلگیر‌های خودرو و در شرایط بدتر، تعویض شاسی و اتاق خودرو انجام می‌شود. در مرحله بعد صافکار با استفاده از سنباده سطح ناحیه آسیب دیده را با سایر قسمت‌ ها تراز کرده و سطح آسیب دیده را بتونه کاری می‌کند.

صافکاری خودرو چیست؟

صافکاری خودرو به پوشاندن عیب و نقص ‌های ماشین گفته می ‌شود. به ‌عنوان مثال ممکن است شما دچار یک تصادف نا خواسته یا غیره شوید و مشکلی در بدنه ماشین به وجود آید. فرورفتگی، رنگ ‌پریدگی و غیره شامل صافکاری می‌ شوند که با افراد مجرب و متخصص با استفاده از صافکاری خودرو آن‌ ها را تعمیر می‌ کنند.
توجه داشته باشید که صافکاری باید توسط افراد با تجربه انجام شود. زیرا همان‌ طور که در مطالب بالا بیان کرده‌ ایم این کار برای پوشاندن عیب‌ ها انجام می‌ شود و اگر کوچک ‌ترین مشکلی در خصوص صافکاری کردن، به وجود آید؛ بدنه ماشین دچار آسیب می ‌شود و به نوعی جلوه زیبایی خود را از دست می ‌دهد.
صافکاری بی ‌رنگ یکی از مدل‌ های صافکاری است که به‌ صورت بی ‌رنگ آن را انجام می دهند. به ‌عنوان مثال در برخی صافکاری ها و تعمیرات ممکن است که ماشین مشکی شما دچار آسیب‌ دیدگی شده باشد و پس ‌از صافکاری کردن، آن دچار پریدگی شود و آسیب ببیند. از همین‌ رو صافکاری مدنظر با رنگ دوباره مشکی سعی می‌ کند تا بدن خودرو را یکدست و زیبا همانند روز اول درست کند.

اما صافکاری بی ‌رنگ این‌ گونه نیست و با استفاده از دستگاه‌ ها و ابزارهای مخصوص بدون این ‌که رنگ ماشین صدمه بیند، او را تعمیر کرده و درست همانند روز اول ماشین را به صاحبان خود تحویل می ‌دهند. حال همچنین مدل‌ های دیگری از صافکاری هم وجود دارد که در ادامه با ما همراه باشید تا همه‌ چیز را به صافکاری و نقاشی خودرو توضیح دهیم.

انواع صافکاری خودرو

در مطالب بالا بیان کردیم که انواع صافکاری خودرو وجود دارد و امروزه نیز با یکی از این روش‌ ها، ماشین ‌ها را تعمیر می ‌کنند. همچنین صافکاری فقط برای ماشین‌ های آسیب‌ دیده استفاده می‌ شود. به ‌عنوان مثال شما نمی ‌توانید برای رفع خش یا خط روی ماشین خود او را به صافکاری ببرید.
صافکاری می‌ تواند فرو رفتگی‌ ها را هم بر روی ماشین برطرف کند. اگر شما یک تصادف داشتید که سپر ماشین جمع شده‌ یا بدنه آن فرو رفته‌ است، با استفاده از صافکاری و روش‌ های متفاوتی آن را به حالت اصلی بر می‌ گردانند و او را مجدداً تعمیر می ‌کنند.

بهترین صافکاری در شرق تهران

در شرق تهران مجموعه‌ ها و شرکت ‌های بسیار زیادی در خصوص صافکاری اتومبیل‌ ها فعالیت دارند، اما قطعا تمام آن ‌ها کار خوب را به مشتریان خود عرضه نمی‌ کنند. از همین ‌رو برای این ‌که ماشین زیباتری داشته باشید، باید بتوانید بهترین صافکاری در شرق تهران را پیدا نمایید تا با انجام دادن یک کار تمیز و درست به اتومبیل شما آسیب نرساند.
تیم تخصصی وستینال (تهران مدرن) یکی از بهترین مجموعه‌ ها در خصوص صافکاری اتومبیل ‌ها می‌ باشد که شما با خیال راحت ‌هم از نظر هزینه و هم از نظر کار می ‌توانید به آنجا بروید.

تهران مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست