درباره سرویس سرامیک خودرو

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. مجله تعمیرگاه
  4. chevron_right
  5. درباره سرویس سرامیک خودرو

درباره سرویس سرامیک خودرو در محل

یکی از بهترین راه‌ها برای جلوگیری از ایجاد خط و خش روی ماشین و محافظت دائمی از رنگ آن، روکش نانو سرامیک خودرو است. روکش سرامیکی علاوه بر جلوگیری از ایجاد خط و خش و خوردگی شیمیایی، از آفتاب سوختگی ماشین نیز جلوگیری کرده و ظاهر خودرو را براق می‌کند. اگر قصد دارید برای محافظت از بدنه ماشینتان از خدمات سرامیک خودرو در محل استفاده کنید با ما همراه باشید تا با انواع روکش‌ سرامیکی خودرو و هزینه آن آشنا شوید.

روکش نانو سرامیک خودرو چیست؟

روکش سرامیکی در واقع یک لایه پلیمر مایع است که روی بدنه خودرو کشیده شده و رنگ بدنه را شفاف و نو می‌کند. این روکش یک لایه محافظتی آب‌گریز روی خودرو ایجاد می‌کند و همانطور که گفته شد باعث جلوگیری از خط و خش، آفتاب سوختگی و خوردگی شیمیایی می‌شود و از رنگ بدنه در مقابل اکسیده شدن محافظت می‌کند.
پوشش ‌نانو سرامیکی، یک پلیمر مایع است که مانند کاور روی بدنه خودرو کشیده می‌شود و با رنگ خودرو پیوند برقرار کرده و لایه‌ای آب‌گریز یا هیدروفوبیک ایجاد می‌کند. این مواد برای ترکیب شدن با رنگ خودرو باید با متریال بی‌رنگ و نسبتا مات پایه سرامیکی ترکیب شوند. روکش‌های نانو سرامیک به‌صورت یک لایه سه‌بعدی ضخیم روی بدنه خودرو اعمال می‌شوند و از مزایای آن می‌توان به افزایش بازتاب نور، براق شدن بدنه خودرو، جلوگیری از آفتاب سوختگی، جلوگیری از خط و خش، آب گریز و گل گریز شدن خودرو و جلوگیری از خوردگی شیمیایی اشاره کرد.

چرا برای خدمات نانو سرامیک خودرو آچاره را انتخاب کنیم؟

ثبت سفارش درتهران مدرن رایگان است و اگر از مشخصات یا قیمت اعلام شده راضی نبودید می‌توانید بدون هزینه سفارش را لغو کنید.
تیم پشتیبانی تهران مدرن همه روزه از 8 الی 21 در کنار شماست.
شما می‌توانید از کانال‌های مختلفی مانند وبسایت، اپلیکیشن و تلفن اختصاصی تهران مدرن با شماره 1471 سفارش نانو سرامیک خودرو خود را ثبت کنید.
شما سفارش سرامیک خودرو خود را به سامانه‌ای می‌دهید که 4 سال پیاپی در سال‌های 1397 و 1398 و 1399 و 1400 اپلیکیشن برتر کشور در جشنواره وب و موبایل شده است.
روند تصمیم‌گیری در تهران مدرن با مطالعه نظرات مشتریان قبلی درباره متخصص و مشاهده امتیازات او کاملا شفاف و آگاهانه است.
بستر ارائه خدمات درتهران مدرن رقابتی است و متخصصین برای ارائه خدمات به شما بهترین پیشنهادشان را ارائه خواهند داد. در نهایت شما بهترین پیشنهاد را از بین متخصصانی که اعلام آمادگی کرده‌اند انتخاب می‌کنید. لذا خدماتی که از تهران مدرن دریافت می‌کنید هم کیفیت بالایی دارند و هم قیمت آن کاملا منصفانه و مناسب است.

هزینه سرامیک خودرو در محل

بسته به مدل ماشین، کیفیت روکش سرامیکی و تعداد لایه‌های سرامیک کار شده، قیمت سرامیک خودرو در محل متفاوت است. قیمت خدمات در ابتدای صفحه قابل مشاهده است. در ادامه می‌توانید جزئیات انواع خدمات قابل ارائه در این سرویس را ببینید.

قیمت سرامیک و پولیش بدنه یک لایه

هزینه این سرویس بسته به نوع مواد مورد استفاده و مدل خودروی شما تعیین می‌شود؛ اما در ابتدای صفحه می‌توانید قیمت حدودی سرامیک یک لایه را مشاهده کنید. جزئیات خدمات ارائه شده در این سرویس عبارت است از:

سه مرحله پولیش حرفه ای بدنه + ایجاد پوششی به استحکام شیشه اما انعطاف‌پذیر
12 ماه ماندگاری
مدت زمان مورد نیاز برای ارائه این سرویس 72 ساعت

هزینه سرامیک خودرو و پولیش بدنه سه لایه

اجرت این سرویس نیز بسته به نوع مواد مورد و مدل خودرو مشخص می‌شود. در جدول بالای صفحه می‌توانید قیمت حدودی سرامیک سه لایه را مشاهده کنید. و اما جزئیات خدمات ارائه شده در این سرویس:

سه مرحله پولیش حرفه ای بدنه + ایجاد دو مرحله پوشش به استحکام شیشه ولی انعطاف‌پذیر
36 ماه ماندگاری

مدت زمان مورد نیاز برای ارائه این سرویس 72 ساعت

قیمت سرامیک وکس خودرو

اجرت این سرویس نیز بسته به نوع کیفیت و برند سرامیک و مدل ماشین مشخص می‌شود. قبل از نهایی کردن سفارش می‌توانید با متخصص موردنظرتان توافق کنید. در جدول بالای این صفحه می‌توانید قیمت حدودی وکس خودرو را مشاهده کنید. خدمات ارائه شده در این وکس بدنه ماشین بدین شرح است:

دو مرحله پولیش بدنه با دستگاه + یک مرحله واکس ماشین سرامیک
احیای رنگ بدنه خودرو
از بین بردن اثرات فضولات پرندگان
آبگریز کردن نسبی سطح بدنه
جلوگیری از جذب گرد و خاک روی بدنه خودرو و شستشوی راحت و سریع
ایجاد ظاهری براق
محافظت در برابر اشعه UV
تا ۶ ماه ماندگاری
مدت زمان مورد نیاز برای ارائه این سرویس 360 دقیقه

لازم به ذکر است در صورت نیاز به قلم‌گیری امکان افزایش هزینه وجود دارد و برای اجرای این سرویس خودرو باید در پارکینگی مسقف قرار داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست