خش گیری انواع خودرو

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. تهران مدرن
  4. chevron_right
  5. خش گیری انواع خودرو

بهترین روش برای خشگیری بدنه خودرو‌ها

خشگیری بدنه اتومبیل‌ها یکی از امور رایج در بسیاری از مراکز صافکاری و حتی کارواش‌ها است. بر اساس نظر متخصصان مجموعه تهران مدرن رفع خط و خش اتومبیل یا به زبان ساده خشگیری بدنه خودرو‌ها، باید بر اساس نوع آسیب بوجود آمده انجام شود و اگر این خشگیری اصولی و طبق قواعد خود انجام نپذیرد، ضمن اینکه خط و خش بدنه اتومبیل از بین نمی‌رود بلکه ممکن است ناحیه آسیب دیده دچار کدری و ماتی شود و تاثیرات منفی بر روی ظاهر اتومبیل ایجاد شود. به صورت معمول پوسته بدنه اتومبیل‌ها از سه لایه فلز تشکیل شده‌اند و اگر خط و خش روی بدنه خودرو فقط لایه اول را دچار آسیب کرده باشد، به این نوع خط و خش، خراش سطحی می‌گویند و اگر به خراش بوجود آمده به عمق لایه‌های دوم و سوم برسد، خراش عمیق است. رفع هر کدام از انواع خراش‌های بدنه خودرو، راه و روش مخصوص خودش را دارد؛ از همین رو متخصصان ما اقدام به ارائه سرویس‌های متفاوت در خصوص خشگیری بدنه اتومبیل‌ها این امکان را فراهم ساخته‌اند که شما با بهره‌گیری از خدمات لوکاپرو، بتوانید به صورت تخصصی بدنه خودروتان را خشگیری کنید.

خشگیری سطحی بدنه اتومبیل‌ها

معمولا برای خشگیری سطحی بدنه خودرو‌ها، ابتدا اتومبیل را به زیر نور آفتاب برده تا با استفاده از انعکاس نور خورشید، محل خراش‌های بدنه اتومبیل را مشاهده کنند. پس از مشخص نمودن محل خراش‌های روی بدنه، با استفاده از پولیش‌های مایع ( ضعیف ) خراش را بپوشانید، حدود ۱ دقیقه اجازه دهید پولیش بر روی خراش باشد تا به صورت کامل فرورفتگی ناشی از خراش را پر کند. سپس با استفاده از یک دستمال نرم به آرامی و به صورت دورانی پولیش را پخش کنید تا کاملا اثر آن از بین برود.پس از پولیش ، نوبت به واکس می‌رسد، در نظر بگیرید واکسی که استفاده می‌کنید باید از نوع ضعیف باشد، از همین رو ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از واکس‌های فومی استفاده کنید. واکس را بر روی یک دستمال نرم و تمیز اسپری کنید و سپس به آرامی و موازی با خط افق ذرات رنگ خودرو، بدنه را واکس بزنید. در نظر بگیرید که استفاده از پولیش و واکس‌های نامناسب می‌تواند به بدنه خودرو شما آسیب جدی وارد کند، از همین رو به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از تهیه پولیش و یا واکس، با کارشناسان ما در مجموعه تهران مدرن تماس حاصل بفرمایید.

خشگیری عمیق بدنه اتومبیل‌ها

خشگیری‌های عمیق، یک امر تخصصی است و بهتر است توسط متخصص انجام بپذیرد. خشگیری‌های عمیق با استفاده از پولیش‌های قوی ( جامد ) و دستگاه پولیش ( بافر ) انجام می‌پذیرد. در پروسه خشگیری خط و خش‌های عمیق، متخصصان لوکاپرو با رقیق کردن رنگ قسمت آسیب دیده، به لایه‌های دوم و سوم رنگ دست پیدا می‌کنند و برای ترمیم آن ناحیه از پایه یا به اصطلاح از بیس رنگ خودرو شروع می‌کنند و تمامی لایه‌ها را به ترتیب و با در نظر گرفتن کد رنگی آن‌ها ترمیم می‌کنند، در این حالت تمامی ملکول‌های رنگ با مواد ترمیم به خوبی واکنش می‌دهند و لایه اول هم به نوعی لایه محافظ برای آن‌ها به حساب می‌رود. از طرفی تیم تهران مدرن برای آسان‌تر شدن عمل خشگیری برای مشتریان، خشگیری در محل را به آن‌ها پیشنهاد می‌کند، برای دریافت بیشتر اطلاعات در مورد خدمات مجموعه تهران مدرن می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست