تعمیر گیربکس ام وی ام 550

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. مجله تعمیرگاه
  4. chevron_right
  5. تعمیر گیربکس ام وی ام 550

مشخصات فنی MVM 550

پیشرانه MVM 550 از نوع دو لیتری، چهار سیلندر و تنفس طبیعی بوده که توانایی استخراج نیرویی معادل ۱۳۹ اسب بخار در دور موتور ۵۷۵۰ و گشتاوری برابر با ۱۸۲ نیوتن-متر در دور موتور ۴۳۰۰ را داراست. همچنین گیربکس پنج سرعته دستی و یا جعبه دنده cvt با حالت تیپ ترونیک هفت سرعته، نیروی پیشرانه را به چرخ‌ های جلو انتقال می‌ دهند.

ضمنا پیشرانه ۱.۸ لیتری نیز در بازار کشور مبدا برای این خودرو عرضه شده که ۱۳۰ اسب بخار قدرت داشته و گشتاور تولیدی آن معادل ۱۷۰ نیوتن-متر است.
وزن این خودرو با پیشرانه دو لیتری به همراه گیربکس دستی، در حدود ۱۳۶۶ کیلوگرم است و این در حالی است که با تجهیز mvm550 به گیربکس CVT، چیزی در حدود ۳۵ کیلوگرم به وزن خالص خودرو اضافه خواهد شد. مخزن سوخت این خودرو بالغ بر ۵۰ لیتر گنجایش دارد.

از جمله نکات مثبتی که موجبات خرسندی بسیاری از مالکان MVM 550 را فراهم آورده است، می توان به مشخصات فنی مناسب و کیفیت درخور متعلقات پیشرانه و گیربکس اشاره نمود.

اکثر قریب به اتفاق مالکان از پیشرانه و گیربکس اتومبیل خود راضی بودند و این رضایت در نظرات صاحبان نسخه اتوماتیک مجهز به گیربکس CVT، بیشتر نمود پیدا می‌ کرد

تعمیرگاه ماکسیما | تعمیرات خودرو | تعمیرگاه های مجاز

عملکرد گیربکس mvm 550

عملکرد گیربکس ضریب متغیر پیوسته کاملا مورد رضایت مشتریان واقع شده و در حالت دستی شتاب و کشش دلخواه را به راننده ارائه می‌ دهد. حالت اتوماتیک نیز برای رانندگی عادی کاملا مناسب است.

عملکرد جعبه دنده دستی نیز اگرچه مورد رضایت مالکان واقع شده است اما برخی از مالکان از وجود صدایی شبیه به «زوزه» در دنده‌ های یک و دو ابراز نارضایتی می‌ کنند

گیربکس MVM 550

وازم یدکی و جانبی ام وی ام 550 یکی از پرفروشترین خودروهای ایران می باشد. گیربکس MVM 550 از محصولات اورجینال و اصلی بوده که در گروه محصولات گیربکس , جعبه دنده , دیفرانسیل قرار دارد.

به دلیل حساسیت در انواع لوازم گیربکس , جعبه دنده , دیفرانسیلضمانت و گارانتی آنها حائز اهمیت بوده لذا ما تمام لوازم یدکی و جانبی وارداتی خود را تضمین کیفیت می کنیم که شامل گیربکس MVM 550 نیز می باشد.

تعمیر گیربکس ام وی ام MVM

تعمیر گیربکس ام وی ام MVM تخصص ما در تهران مدرن میباشد. تعمیر گیربکس اتوماتیک تخصصی حساس است که اگر به متخصص خوب و مجرب سپرده نشود باعث خرابی قطعات دیگر و چندین برابر شدن هزینه تعمیرات میشود.

تمامی خودروهای ام وی ام MVM باید در فواصل منظم سرویس شوند. هر سرویس گیربکس اتوماتیک باید حدودا بین 35000 تا 40000 کیلومتر انجام شود

بهترین تعمیرگاه ام وی ام در تهران

ما در تهران مدرن تضمین می کنیم:

تکنسین های آموزش دیده ام وی ام MVM

تکنسین های ما آموزش های گسترده ای را در کادر ما انجام داده اند. آنها با رعایت کامل ضمانت نامه خودروی شما را با بالاترین استانداردها تعمیر خواهند کرد.

قطعات اصلی ام وی ام MVM

تعمیرگاه ما همیشه قطعات اصلی ام وی ام را که با استانداردهای دقیق طراحی و آزمایش شده، استفاده میکنند تا تعمیر گیربکس ام وی ام شما به بهترین نحو انجام شود.

خودرو بر رایگان

جهت رفاه حال شما مشتریان عزیز مجموعه گیربکس تهران مدرن خودروی شما را در هر نقطه از شهر با خودرو بر خود حمل خواهد کرد.

تست و عیب یابی رایگان

کلیه دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانند به مجموعه تهران مدرن مراجعه کنن و بدون پرداخت هزینه از ایرادات خودرو خود آگاه شوند.

تهران مدرن

نکات مهم در نگهداری گیربکس ام وی ام MVM

خطاهای گیربکس اتوماتیک ام وی ام را جدی بگیرید و در اولین فرصت حتمابه تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک مراجعه فرمایید. هنگامی که گیربکس پیغام میدهد و چراغ گیربکس یا چراغ چک روشن میشود قطعا ایرادی در این مجموعه به وجود آمده است و رانندگی با گیربکس معیوب، باعث میشود قطعه خراب به دیگر قطعات آسیب برساند و هزینه تعمیر گیربکس ام وی ام MVM شما را چندین برابر کند.

روغن گیربکس ام وی ام خود را سر وقت تعویض نمایید. روغن گیربکس اتوماتیک یکی از مهمترین ارکان گیربکس بوده و تعویض به موقع آن از بسیاری از آسیب ها جلوگیری میکند. معمولا در خودرو های چینی بین 30 هزار تا 40 هزار زمان مناسبی برای تعویض روغن است.

خودروهای اتوماتیک سیستم برق پیچیده‌ تری نسبت به سایر خودرو ها دارند، ترجیحا از وسایل برقی اضافه مانند چراغ زنون، آمپلی فایر، دزدگیر متفرقه و … استفاده نکنید چرا که ممکن است به دیگر قسمت ها نیز آسیب زده بشود.

مجموعه گیربکس اتوماتیک، سنسورها و مدارهای الکترونیکی حساسی دارد و موتورشویی برای آنها توصیه نمی شود.

هزینه تعمیر گیربکس ام وی ام MVM

هزینه تعمیر گیربکس ام وی ام MVM با توجه به این که خودرو چینی است و قطعات آن در کشور به وفور موجود نیست ممکن است کمی بالاتر از هزینه تعمیر گیربکس خودرو های هم رده خود شود اما ما در گیربکس تهران مدرن سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند.

لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس ام وی ام MVM خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید.

تعمیر گیربکس ام وی ام تخصص ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست