تعمیرگاه تخصصی نیسان (Nissan) ، مورانو ، رونیز ، ماکسیما-تهران مدرن

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. مجله تعمیرگاه
  4. chevron_right
  5. تعمیرگاه تخصصی نیسان (Nissan) ، مورانو ، رونیز ، ماکسیما-تهران مدرن

تعمیرگاه نیسان در مرکز ارائه خدمات و تعمیرات تخصصی تهران مدرن ارائه دهنده خدمات ذیل می باشد:

تعمیرات موتور نیسان مورانو ، رونیز ، ماکسیما
تعمیرات گیربکس اتوماتیک نیسان
تعمیرات جلوبندی نیسان
تعمیرات برق تخصصی نیسان
نصب آپشن های نیسان
سرویس های دوره ای نیسان

کمپانی نیسان (Nissan) یک شرکت اتومبیل سازی محبوب ژاپنی است که در سال 1933 آغاز به کار نمود. این شرکت در ابتدا شرکت داتسون را در اختیار گرفت و تولیداتی با این برند به بازار عرضه نمود. در کنار آن و در سال 1943 شرکت های خوشه ای گروه نیسان آغاز به کار نموده و بخش خودروسازی شرکت نیسان راه اندازی شد. امروزه داتسون یکی از زیر مجموعه های نیسان است و به تولید خودروهای رده میانی و ارزان قیمت مشغول است.

برند نیسان در کنار تویوتا و هوندا یکی از سه شرکت معتبر خودروسازی در ژاپن است و همچون دو رقیب دیگر خود همواره به بازار آمریکا توجه داشته و با خلق برند اینفینیتی به عرضه خودروهای لوکس در بازارهای آمریکا پرداخته است. اینفینیتی در سال 1989 کار خود را با توزیع خودرو به آمریکای شمالی آغاز نمود و امروزه با بیش از 230 مرکز فروش در سرتاسر دنیا به تولید اتومبیل هایی با طبقه بندی لوکس و نیمه لوکس می پردازد.

تهران مدرن

شرکت رنو – نیسان آلیانس، که دفتر مرکزی آن در آمستردام هلند قرار دارد نتیجه اتحاد استراتژیک تو کمپانی بزرگ رنوی فرانسه و نیسان بود که در سال 1999 تاسیس شد و در حال حاضر پس از کمپانی های جنرال موتورز، تویوتا و فولکس‌ واگن، چهارمین شرکت بزرگ خودروسازی دنیا محسوب می شود.

تولیدات نیسان، از سال ۱۹۸6 وارد بازار ایران شدند و نخستین شرکتی که اقدام به مونتاژ و عرضه خودروهای نیسان نمود، شرکت پارس خودرو بود. برند نیسان توانست با عرضه خودروهایی همچون پاترول، ماکسیما، رونیز و قشقایی به محبوبیت زیادی در ایران دست یابد و به یکی از برندهای وارداتی پر طرفدار تبدیل گردد.

کمپانی نیسان در طول سالها همواره به تعالی در مهندسی و تولید توجه داشته و توانسته یکی از بهترین موتورهای حال حاضر دنیا به نام VQ را تولید نماید. همچنین در راستای در نظر گرفتن مسائل زیست محیطی و کاهش استفاده از سوخت های فسیلی، توانسته خودروهای برقی و هیبریدی کارآمدی را تولید و به بازار اروپا عرضه نماید.

روگ 2019 از جمله جدیدترین محصولات شرکت نیسان است که مجهز به آپشن هایی همچون هشدار نقاط کور، ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، هشدار ترافیک عقب، دستیار نوربالا، هشدار خروج از خط و پارک خودکار می باشد.

جهت تعمیر و سرویس خودرو برند نیسان خود کادر مجرب تهران مدرن را از دست ندهید.

تعمیرگاه ماکسیما در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست