تعمیرگاه تخصصی تهران مدرن شرق تهران

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. مجله تعمیرگاه
  4. chevron_right
  5. تعمیرگاه تخصصی تهران مدرن شرق تهران

تعمیرگاه خودرو تهران مدرن

تهران یکی از کلان شهرهای ایران است که می توان در هر منطقه برترین تعمیرگاه ها را به راحتی شناسایی کرد. اگر در شرق تهران زندگی می کنید یا محل کارتان در این منطقه قرار دارد کافی است با تهران مدرن ارتباط برقرار کنید تا با مجرب ترین تعمیر کاران در خدمت شما باشیم . این تعمیر گاه با ارسال یدک کش مورد نیاز در کوتاه ترین زمان خودرو به تعمیرگاه منتقل شود تا به سرعت خودرو تعمیر و تحویل شما گردد. لوازم یدکی بسیار مرغوبی در تهران مدرن عرضه می شود. پس خاطرتان آسوده که قطعه خریداری شده از دوام بالایی برخودار خواهد بود و برای مدت طولانی می توانید از آن قطعه استفاده کنید تا زمانی که عمر مفید آن به پایان برسد.
توجه داشته باشید که قطعات خودرو هر کدام عمر متفاوتی دارند و برای آن که خودرو همواره به درستی کار کند بهتر است عمر مفید هر قطعه را بدانید تا در زمان درست به تعمیرگاه بروید. اگر در زمان مقرر بعضی قطعات را تعویض نکنید ممکن است به سایر قطعه ها فشار منفی وارد شود و باعث می شود آسیب بیشتری به خودرو وارد شود.

تعمیرگاه ماکسیما در تهران

تعمیرگاه تهران مدرن شرق تهران

تعمیرگاه تخصصی تهران مدرن با در اختیار داشتن پرسنلی مجرب و دوره دیده یکی از تعمیرگاه های خودرو های وارداتی و داخلی در محدوده شرق تهران است.این مرکز به کلیه خودرو های وارداتی و داخلی به انواع خودرو ها با انواع برند های بی ام و – BMW، تویوتا – Toyota، مرسدس بنز – Mercedes Benz، پژو – Peugeot، کیا – Kia، نیسان – Nissan، ام وی ام – MVM، چری – Chery خدمت ارائه میکند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

تهران مدرن

تعمیرگاه تهران مدرن –

تعمیرات تخصصی موتور با ضمانت
تعمیرات انواع گیربکس های اتوماتیک و دستی
خدمات مربوط به جلوبندی
باطری سازی
انجام کلیه سرویس های دوره ایی همانند تعویض روغن، فیلتر روغن، فیلتر هوا و …
رفع کوبش
انجام کلیه خدمات صافکاری و نقاشی

از جمله مزایای این مجموعه نسبت به دیگر تعمیرگاه ها ارسال خودروبر رایگان است.

تعمیرگاه ام وی ام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست