تعمیرگاه تخصصی بنز ، بهترین تعمیرگاه بنز

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. تعمیرگاه بنز
  4. chevron_right
  5. تعمیرگاه تخصصی بنز ، بهترین تعمیرگاه بنز

اگر صاحب یک خودرو از برند بنز (Benz) هستید، خوب است بدانید در تهران مدرن می توانید خدمات تعمیرگاه بنز نظیر:

تعمیر موتور بنز
تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز
تعمیر جلوبندی بنز
تعمیرات برق تخصصی بنز
نصب آپشن های بنز
سرویس های دوره ای بنز
خرید موتور بنز و ب ام و استوک

مرسدس بنز یک مارک اتومبیل بین المللی و بخشی از شرکت دایملر ای جی (Daimler AG) است. این برند به خاطر اتومبیل های لوکس، اتوبوس های مسافرتی و داخل شهری و کامیون هایش شهرت دارد. شعبه اصلی این برند در شهر اشتوتگارت آلمان واقع است، این نام برای اولین بار در سال 1926 روی این کمپانی گذاشته شد. در سال 2018 میلادی، این شرکت با فروش 2.31 میلیون دستگاه خودرو، در بین تمامی برندهای خودروسازی جهان، پرفروش ترین برند سال شد.

شعار این خودرو ساز محبوب “بهترین یا هیچ چیز” است. کارل بنز، بنیان گذار این کمپانی، اولین ماشین بنزینی تاریخ را ساخت. مرسدس میباخ (Mercedes – Maybach)، برند فوق لوکس کمپانی دایملر است که از آن با نام کاخ متحرک بنز یاد می شود. این برند در سال 2013 به خاطر حجم فروش پایین، تولیداتش به صورت جداگانه متوقف شد و در حال حاضر مدلهای فوق لوکس مرسدس را تولید می‌ کند؛ مانند مرسدس میباخ S600 2016.

از زمان پیدایش تا به حال، مرسدس بنز شهرت خود را درباره دوام و کیفیت بالای اتومبیل هایش حفظ کرده است. این شرکت همچنین در تولید خودروهای دوستدار محیط زیست با تولید خودروهای هیبریدی- الکتریکی و تمام الکتریکی بسیار فعال بوده است. همچنین این کمپانی از سال 2002 و با شروع توسعه مدلهای با سوخت هیدروژنی که سوختی کاملا پاک است ( پسماند این نوع سوخت آب است!) گامهای بسیار ارزنده ای در این زمینه برداشته است.

این غول صنعت اتومبیل همچنین نوآوری های بسیاری را به نام خود ثبت کرده است چندی از این موارد عبارت است از: اولین موتور احتراق داخلی در سال 1886، رادیاتور لانه زنبوری، موتور کاربراتور که بعدها توسط انژکتور جایگزین شد، اولین خودروی جاده ای مجهز به ترمز بر روی هر چهار چرخ، سیستم ضد قفل ABS، ایربگ، اولین جعبه دنده هفت سرعته اتوماتیک، تنها بخشی از ابداعات و نوآوری های کمپانی بنز هستند.

از این کمپانی خودرو سازی در ایران، مدلهای بسیاری چون مرسدس بنز E200، مرسدس بنز CLA45، مرسدس بنز SL500 AMG، مرسدس بنز CLS500، مرسدس بنز S500 و چند نمونه دیگر وجود دارند

جهت بهره مندی از خدمات تعمیرگاهی و سرویس های دوره ای خودروی بنز خود ، با مجموعه تهران مدرن تماس بگیرید.

موتور بنز

خودروهای مرسدس بنز دارای چند نوع موتور می باشند که برخی از آنها به بنزین ایران واکنش نشان می دهند و برخی دیگر بی تفاوت هستند. اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که نوع بنزین با مدل موتور بنز چه ارتباطی دارد؟ در پاسخ به این سوال به شما می گوییم که در سیستم موتور بنز یک الگوریتمی قرار دارد که به آن نسبت تراکم می گویند.

نسبت تراکم موتور هر چه بالاتر باشد قدرت موتور نسبت به حجم آن نیز بیشتر می شود و این یک ضعف برای موتور بنز بحساب می آید. هدف اصلی سازندگان موتور بنز، کاهش حجم موتور و افزایش قدرت آن می باشد. با توجه موارد بیان شده استفاده از بنزین همراه با مکمل های خاص، می تواند این مشکل را بر طرف کند. در واقع اگر بنزین با مکمل های مخصوص در اختیار بنز قرار نگیرد، موتور خودرو آسیب می بیند.

تعمیر موتور بنز در تعمیر گاه تهران مدرن شرق تهران

خدماتی که تعمیرگاه تهران مدرن در رابطه با تعمیر موتور بنز انجام می دهد، عبارتند از:

عیب یابی بخش های مختلف موتور بنز
تعمیر اساسی انواع موتور بنز
تشخیص و رفع تمامی صداهای اضافه در موتور بنز
سرویس روغن موتور بنز
تعمیر تخصصی تجهیزات موتور بنز
اورهال و نوسازی موتور بنز
رفع جرم روغن موتور بنز
تعمیر قسمت های الکترونیکی موتور بنز
سرویس کامل تنظیم موتور بنز

ABS بنز

ABS در هر چرخ از تعدادی سنسور استفاده می کند که این سنسورها، سرعت هر چرخ را در زمان حرکت برآورد می کنند. در واقع عملکرد این قطعه به این صورت می باشد که در هر لحظه سرعت هر چهار چرخ بنز را دریافت می کند و از کنترل خودرو و میزان فشردن پدال، اطمینان حاصل می کند.

روشن شدن چراغ های پشت آمپر و چراغ هشدار ABS نشان دهنده خرابی ABS می باشد که در چنین مواقعی باید برای بررسی و تعمیر ABS به یک تعمیرگاه معتبر مراجعه کنید.

تعمیر ABS بنز در تعمیرگاه تهران مدرن

یکی از خدماتی که در تعمیرگاه تهران مدرن انجام می شود، تعمیر ABS بنز می باشد. برخی از خدماتی که این تعمیرگاه در زمینه تعمیر ABS بنز انجام می دهد، عبارتند از:

تشخیص و رفع خطا در سنسور چرخ ها
بررسی علت خاموشی کامل یونیت ABS
بررسی دلیل روشن شدن چراغ ABS و ESP در صفحه کیلومتر شمار
تعمیر ABS ترمز

رادار بنز

رادار یکی از آپشن های خودروهای مرسدس بنز می باشد که استفاده از آنها این امکان را به راننده می دهد که بتواند با خیال آسوده فاصله خود را با اشیاء اطراف خودرو حفط کند و به صورت ایمن رانندگی نماید. در واقع عملکرد این سیستم به این صورت می باشد که اگر مانعی در اطراف خودرو باشد، با استفاده از چراغ چشمک زنی راننده را از وجود مانع مطلع می سازد

تعمیر رادار بنز

رادار بنز نیز همانند هر قطعه دیگری خراب می شود و نیازمند تعمیر می باشد. عواملی همچون باران شدید، دمای بسیار بالا، کثیف شدن سنسورها در سپر عقب، تداخل با تجهیزات دیگر و رانندگی پر خطر و نزدیک کردن بیش از حد خودرو به موانع ، می تواند سبب خرابی رادار بنز شود.

شما می توانید تمامی تعمیرات مربوط به رادار بنز را نیز به صورت تخصصی در تعمیرگاه تهران مدرن شرق تهران انجام دهید.

سانروف بنز

سانروف قطعه متحرک می باشد که در سقف خودروهایی همچون بنز از آن استفاده شده است. در واقع هدف از ایجاد سقف های سانروفی یا همان سقف های شیشه ای، جذب نور و ورود هوا به داخل کابین خودرو می باشد. نحوه عملکرد سقف های سانروفی به شکل دستی و الکترونیکی می باشد. به این صورت که در سانروف های دستی، سرنشینان خودرو می توانند برای باز و بسته کردن و تنظیم میزان باز بودن سقف از دست خود کمک بگیرند. در سانروف های الکترونیکی نیز با استفاده از دکمه های کنترلی می توان سقف را تنظیم نمود.

تعمیر انواع سانروف در تعمیرگاه ام وی ام تهران مدرن

تعمیر سانروف بنز در تعمیرگاه تهران مدرن

اگر در سقف های سانروفی ترک و یا نشتی ایجاد شود، این سقف ها نیازمند تعمیر می باشند. هزینه تعمیر سانروف بنز به عوامل گوناگونی همچون جنس سانروف و میزان ترک خوردگی و یا نشتی آن بستگی دارد. تعمیرکاران ماهر در تعمیرگاه تهران مدرن در زمینه تعمیر سانروف بنز می توانند به شما عزیزان کمک کنند.

کروک بنز

کروک نیز نوع دیگری از سقف خودرو می باشد که این نوع سقف در برخی از خودروهای بنز به چشم می خورد. در واقع در خودروهایی که سقف کروکی دارند، با جمع شدن سقف یک پارچه یا پوشش برزنتی و یا فلزی جای سقف قرار می گیرد.

از مشکلات رایج کروک بنز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

باز نشدن کامل و یا بخشی از سقف
عملکرد نادرست سنسورهای اثرهال
عملکرد نادرست قفل و ضامن های سقف
عملکرد نادرست پمپ هیدرولیک

تعمیر کروک بنز در تعمیرگاه تهران مدرن

تعمیر سقف های کروکی در تعمیرگاه تهران مدرن زیر نظر بهترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران انجام می شود. شما می توانید تعمیر کروک خودرو خود را با خیال راحت به ما بسپارید.

کامپیوتر ( ECU ) بنز

کامپیوتر یا ECU بنز، قطعه ای الکترونیکی می باشد که وظیفه کنترل و هماهنگی بخش های مختلف خودرو را بر عهده دارد. کامپیوتر های خودرو دارای سنسورهایی می باشند که این سنسورها اطلاعات مورد نیاز را از بخش مختلف خودرو دریافت می کنند و به کامپیوتر تحویل می دهند.

خطای داخلی ECU، جرقه نزدن، استارت نخوردن، عدم اتصال به دیاگ، پاشش نداشتن و ایجاد اختلال در عملکرد دریچه گاز و پدال گاز را می توان از مشکلات رایج کامپیوتر بنز دانست.

تعمیر کامپیوتر (ECU) بنز

خدمات زیر را در رابطه با تعمیر کامپیوتر (ECU) می توانید در مجموعه ما دریافت کنید:

تعمیرات نرم افزاری ECU بنز
تعمیرات سخت افزای ECU بنز
تعمیرات تمامی بردهای الکترونیکی
تعمیرات سنسورهای مختلف بنز ( سنسور آب، سنسور دور موتور، سنسور میل سوپاپ، سنسور دریچه هوا و سنسور منیفولد)

برق تخصصی بنز

قطعات و اجزاء برقی بنز به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول قطعاتی همچون انژکتور و یا کامپیوتر خودرو که در خودرو به عنوان مصرف کننده برق عمل می کنند. دسته دوم نیز قطعاتی همچون باتری می باشند که وظیفه تولید برق را در خودرو بر عهده دارند.

تعمیر برق تخصصی در بنز

تعمیرگاه تهران مدرن شرق تهران آماده خدمت رسانی در زمینه تعمیر و عیب یابی سیستم برقی خودروی بنز می باشد. شما می توانید با مراجعه به این تعمیرگاه از خدمات این مجموعه در زمینه تعمیر برق تخصصی بنز با قیمت مناسب بهره مند شوید.

تعمیرگاه تهران مدرن با سال ها سابقه در زمینه تعمیر و سرویس های دوره ای خودرو های خارجی و وارداتی آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. تعمیرات تخصصی موتور، گیربکس، سیستم برق رسانی، جلوبندی و همچنین نصب آپشن های مختلف، در این تعمیرگاه زیر نظر بهترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران انجام می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تعمیرات خودرو خود می توانید به بخش تماس با ما وبسایت ما مراجعه کنید و با مشاوران ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست